Expedíció
| |
elek1977 | Dátum: Hétfő, 2023-06-12, 16:33:29 | Üzenet # 1 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| Figyelem! Ez az esemény még béta fázisban van és csak a béta szerveren elérhető. A nevek, kifejezések, játékfolyamatok a későbbiekben pontosításra vagy megváltoztatásra kerülhetnek!
Expedíció
Találkozz a kíváncsi felfedezővel a fogadóban, aki új lehetőséget kínál majd neked a kalandvágyad elköltésére.
Utazz két veszélyes régión keresztül az egyedi feladatod teljesítéséhez. Válassz 1-1 találkozót mind a 10 tisztáson, hogy növeld a hősiességed és XP bónuszt kapj a végén. Egyes találkozók nem növelik vagy ellenkezőleg, csökkentik a hősiességet, de mégis megérheti ezeket választanod.
Expedíció kiválasztása
Két expedíció közül választhatsz. Mindegyiknek van egy feladata, amely két régióba visz és kalandvágyba kerül. Rajtad múlik, hogy az olcsóbb vagy drágább expedícióra szeretnél-e menni. A jutalom összege ugyanaz lesz.
A hátas növeli a jutalmad és csökkenti a várakozási időt.
Amíg expedíción vagy, harcolhatsz az arénában és a kazamatákban. Kalandozni viszont csak azután mehetsz, ha a feladat elvégzése után visszatértél a kocsmába.
Feladat (Task)
Minden feladat lehetőséget ad extra hősiesség szerzésére. Ha nem teljesíted a feladatot, lehet, hogy az expedíció végén hősiességet veszítesz. Az összes feladatot és követelményeit ezen a képen láthatod:
Tisztás (Clearing)
Az expedíció összesen 10 tisztáson zajlik. Általában minden tisztáson 3 találkozó van, és ezek közül kell kiválasztanod egyet, hogy továbbléphess a következő tisztásra.
Egyszerre öt tisztáson mehetsz végig. Az 5. és 10. tisztás után egy helyi szörnnyel kell megküzdened. A 10. szörny legyőzése után az utad egy végső pontszámmal ér véget.
Találkozók (Encounter)
Minden találkozónak van hősiesség értéke, amely a találkozóra kattintva hozzáadódik a többihez. Minden találkozó része egy találkozó ciklusnak.
Ha kiválasztasz egy találkozót, akkor a következő tisztáson kiválaszthatod a következőt ugyanabban a ciklusban. Vedd figyelembe az expedíciónkénti korlátot! Ez határozza meg, hogy hányszor hajthatsz végre egy találkozó ciklust egy utazás során, utána már nem lesz felajánlva neked. Néhány ciklusnál, miután teljesítetted az adott ciklust, csak az utolsó találkozó jelenik meg és ezek már nem növelik a hősiességet vagy épp csökkentik azt.
Az alábbi képen megtekintheted a találkozók egymás közötti kapcsolatait és megjelenésük korlátait és expedíción belül:
Harc
Az 5. és 10. tisztás után egy-egy szörnnyel kell szembenézned. Győzd le őket és meg leszel jutalmazva! Legtöbbször tárgyjutalmat kapsz.
Zsákmány
Miután legyőzted a szörnyet az 5. tisztáson, 3 jutalom lesz felkínálva neked, amelyek közül egyet választhatsz és vihetsz magaddal tovább.
Várakozás
Minden találkozók közötti séta és küzdelem kimerítő. Ezért pihenned kell, mielőtt elindulnál a következő régióba. Kihagyhatod a várakozási időt homokórákkal vagy a repülő tévé reklámjainak megtekintésével.
Végeredmény
A végső pontszámod a 10. tisztáson lévő szörny legyőzése után lesz meghatározva. A csillagok megmutatják, milyen jól teljesítettél az expedíción. A csillagok száma az összegyűjtött hősiességtől függ. Minél több csillagot kapsz, annál magasabb lesz az XP bónuszod.
20 hősiesség alatt -> 0 csillag (+0% XP) 20 - 29 hősiesség-> 1 csillag (+10% XP) 30 - 39 hősiesség-> 2 csillag (+15% XP) 40 hősiesség felett -> 3 csillag (+20% XP)
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |
elek1977 | Dátum: Hétfő, 2024-01-01, 15:58:52 | Üzenet # 2 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| Expedíció
Találkozz a csomagtartón üldögélő, kíváncsi nagyi felfedezővel a fogadóban, aki új lehetőséget kínál majd neked a kalandvágyad elköltésére.
Utazz két veszélyes régión keresztül az egyedi feladatod teljesítéséhez. Válassz 1-1 találkozást mind a 10 tisztáson, hogy növeld a hősiességed és XP bónuszt kapj a végén. Egyes találkozások nem növelik vagy ellenkezőleg, csökkentik a hősiességet, de mégis megérheti ezeket választanod.
Expedíció kiválasztása
Két expedíció közül választhatsz. Mindegyiknek van egy feladata, amely két régióba visz és kalandvágyba kerül. Rajtad múlik, hogy a rövidebb vagy a hosszabb expedícióra szeretnél-e menni. A jutalom összege ugyanaz lesz.
A hátas növeli a jutalmad és csökkenti a várakozási időt.
Amíg expedíción vagy, harcolhatsz az arénában és a kazamatákban. Kalandozni viszont csak azután mehetsz, ha a feladat elvégzése után visszatértél a kocsmába.
Feladat
Minden feladat lehetőséget ad extra hősiesség szerzésére. Ha nem teljesíted a feladatot, lehet, hogy az expedíció végén hősiességet veszítesz. Az összes feladatot és követelményeit ezen a képen láthatod:
Tisztás
Az expedíció összesen 10 tisztáson zajlik. Általában minden tisztáson 3 találkozás van, és ezek közül kell kiválasztanod egyet, hogy továbbléphess a következő tisztásra.
Egyszerre öt tisztáson mehetsz végig. Az 5. és 10. tisztás után egy helyi szörnnyel kell megküzdened. A 10. szörny legyőzése után az utad egy végső pontszámmal ér véget.
Találkozások
Minden találkozásnak van hősiesség értéke, amely a találkozásra kattintva hozzáadódik az eddig összegyűjtött hősiességhez. Minden találkozás része egy találkozás ciklusnak.
Ha kiválasztasz egy találkozást, akkor a következő tisztáson kiválaszthatod a következőt ugyanabban a ciklusban. Vedd figyelembe az expedíciónkénti korlátot! Ez határozza meg, hogy hányszor hajthatsz végre egy találkozás ciklust egy utazás során, utána már nem lesz felajánlva neked. Néhány ciklusnál, miután teljesítetted az adott ciklust, csak az utolsó találkozás jelenik meg és ezek már nem növelik a hősiességet vagy épp csökkentik azt.
Az alábbi képen megtekintheted a találkozások egymás közötti kapcsolatait, hősiesség értéküket és megjelenésük korlátait az expedíción belül:
Harc
Az 5. és 10. tisztás után egy-egy szörnnyel kell szembenézned. Győzd le őket és meg leszel jutalmazva! Legtöbbször tárgyjutalmat kapsz. Ha nincs elég hely a hátizsákodban, akkor addig nem kezdheted el a harcot, amíg elég helyet nem szabadítasz fel benne.
Zsákmány
Miután legyőzted a szörnyet az 5. tisztáson, 2 vagy 3 jutalom lesz felkínálva neked, amelyek közül egyet választhatsz és vihetsz magaddal tovább.
Várakozás
Minden találkozások közötti séta és küzdelem kimerítő. Ezért pihenned kell, mielőtt elindulnál a következő régióba. Kihagyhatod a várakozási időt homokórákkal vagy a repülő tévé reklámjainak megtekintésével.
Végeredmény
A végső pontszámod a 10. tisztáson lévő szörny legyőzése után lesz meghatározva. A csillagok megmutatják, milyen jól teljesítettél az expedíción. A csillagok száma az összegyűjtött hősiességtől függ. Minél több csillagot kapsz, annál magasabb lesz az XP bónuszod.
20 hősiesség alatt -> 0 csillag (+0% XP - Vén harácsoló) 20 - 29 hősiesség-> 1 csillag (+10% XP - Laza felfedező) 30 - 39 hősiesség-> 2 csillag (+15% XP - Feltörekvő kalandozó) 40 hősiesség felett -> 3 csillag (+20% XP - Igazi hős!)
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |
elek1977 | Dátum: Hétfő, 2024-01-01, 15:59:21 | Üzenet # 3 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| 1.Közegészségügyi vészhelyzet (Sanitary emergency) Ez a műintézmény a civilizáció alapkellékeit is nélkülözi. Szerezz nekem 3 tekercs Vécépapírt (Toilet paper)! Hősiesség teljesítés esetén: +20 Kudarc esetén: -5
2. Sárkányszelídítés (Dragon taming) Minden találkozó a Sárkánnyal (Dragon) növeli a hősiességet. Hősiesség minden találkozás után: +5 (max +10)
3. Kialudt tűz (Extinguished fire) Nagyon érdekel a főnixek életciklusa. Gyűjtsd be a Kialudt tábortüzet (Burnt-out campfire)! Hősiesség minden találkozás után: +4
4. Unikornisokkal suttogó (Unicorn whisperer) Sikerül találkoznod a nagyon ritka mágikus Unikornissal (Unicorn)? Hősiesség a találkozás után: +10
5. Édesszájú (Sweet tooth) Minden megevett Torta (Cake) extra hősiességet ad. Fogyasztás kizárólag saját felelősségre! Hősiesség minden találkozás után: +3
6. Dobogóaspiráns (Podium climber) Kapaszkodj fel a győztesek Dobogójára (Winner's podium), és zsebelj be nagy adag hősiességet minden egyes alkalommal! Hősiesség minden találkozás után: +10 (max +20)
7. A semmit sem takargató hölgy (Revealing lady) Alsóneműt láttam az út szélén. Sürgősen vissza kell adnod a Hölgynek! (Couple) Hősiesség teljesítés esetén: +5 Kudarc esetén: -5
8. A kard próbatétele (The sword trial) Húzd ki a kőből a híres Kardot (Pulled sword) és mutasd meg nekem! Az állapota nem fontos. Hősiesség teljesítés esetén: +12 Kudarc esetén: -5
9. Ez a lufi is kipukkan? (Just hot air?) Állítólag valamilyen kapcsolat van a kút és a Lufik (Balloons) között. Derítsd fel! Hősiesség teljesítés esetén: +5 Kudarc esetén: -5
10. Hercegi átok (Prince plague) Hősiességed növekszik minden elkapott királyi Béka (Frog) után. Szóval vesd be az ajkad! Hősiesség minden találkozás után: +7
11. Építs barátot! (Build a friend) Segíts régi barátomnak, Klausnak (Klaus), és keresd meg az elveszett testrészeit! Hősiesség teljesítés esetén: +10 Kudarc esetén: -5
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |
elek1977 | Dátum: Hétfő, 2024-01-01, 15:59:35 | Üzenet # 4 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| Minden bekeretezett ciklusban az első találkozás jelenik meg. Ha kiválasztod valamelyik tisztáson, akkor a nyíl utáni találkozás következik és így tovább.
1. Kéz (Hand) -> Lábak (Feet) -> Test (Body) -> Klaus (Klaus) Ciklus limitje expedíción belül: 1 Építs barátot! (Build a friend) feladat teljesítéséhez kell!
2. Kút (Well) -> Lány (Girl) -> Lufik (Balloons) Ciklus limitje expedíción belül: 1 Ez a lufi is kipukkan? (Just hot air?) feladat teljesítéséhez kell!
3. Zoknik (Socks) -> Ruhakupac (Cloth pile) - > Párocska (Couple) Ciklus limitje expedíción belül: 1 A semmit sem takargató hölgy (Revealing lady) feladat teljesítéséhez kell!
4. Szarv (Horn) -> Szamár (Donkey) -> Szivárvány (Rainbow) -> Unikornis (Unicorn) Ciklus limitje expedíción belül: 1 Unikornisokkal suttogó (Unicorn whisperer) feladat teljesítéséhez kell!
5. Csali (Bait) -> Sárkány (Dragon) Ciklus limitje expedíción belül: 2 Sárkányszelídítés (Dragon taming) feladat teljesítéséhez kell!
6. Kis akadály (Small hurdle) -> Nagy akadály (Big hurdle) - Dobogó (Winner's podium) Ciklus limitje expedíción belül: 2 Dobogóaspiráns (Podium climber) feladat teljesítéséhez kell!
7. Vécépapír (Toilet paper) Ciklus limitje expedíción belül: 3 Közegészségügyi vészhelyzet (Sanitary emergency) feladat teljesítéséhez kell! Csak akkor jelenik meg, ha ezt a feladatot választottad.
8. Kulcs (Key) -> Bőrönd (Suitcase) Ciklus limitje expedíción belül: 2 Amikor kinyitod a Bőröndöt (Suitcase), mindig kapsz aranyat, és néha homokórát is. Nézd meg, hogy mik az aktuális események a fogadóban, mert bőröndben további hasznos dolgok és nyersanyagok is lehetnek.
9. Zsákmány (Bounty) Ciklus limitje expedíción belül: 3 Ha ezt választod, akkor +10 hősiességre számíthatsz, ha megtalálod és kiválasztod a táblán szereplő találkozást.
10. Süti (Cupcake) A ciklusnak nincs limitje az expedíción belül. Ha megeszed a sütit, kapsz 3 hősiességet, viszont a következő tisztáson csak kettő találkozás jelenik meg.
11. Torta (Cake) A ciklusnak nincs limitje az expedíción belül. Édesszájú (Sweet tooth) feladat teljesítéséhez kell! Ha megeszed a tortát, kapsz 5 hősiességet, viszont a következő tisztáson csak egy találkozás jelenik meg.
12. Próba 1.0 / 2.0 / 3.0 (Dummy) Mindhárom találkozó bármennyiszer megjelenhet az expedíción belül. A próbabábu (Dummy) kiválasztásáért egy, kettő vagy három hősiességet kapsz jutalmul.
13. Tábortűz (Campfire) -> Főnix (Phoenix) -> Kialudt tábortűz (Burnt-out campfire) Ciklus limitje expedíción belül: 1, utána csak a Kialudt tábortűz (Burnt-out campfire) jelenik meg. A kialudt tűz (Extinguished fire) feladat teljesítéséhez kell!
14. Kőbe zárt kard (Sword in stone) -> Elgörgült kard (Bent sword) -> Törött kard (Pulled sword) Ciklus limitje expedíción belül: 1, utána csak a Törött kard (Pulled sword) jelenik meg. A kard próbatétele (The sword trial) feladat teljesítéséhez kell!
15. Herceg (Prince) -> Béka (Frog) Ciklus limitje expedíción belül: 1, utána csak a Béka (Frog) jelenik meg. Hercegi átok (Prince plague) feladat teljesítéséhez kell!
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |
|