elek1977 | Dátum: Szerda, 2022-08-17, 11:19:03 | Üzenet # 1 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| Amikor regisztrálsz a játékba, kilenc osztály, azaz kaszt közül tudsz választani. Minden kasztnak vannak egyedi képességeik, vannak erősségeik és gyengeségeik más kasztokkal szemben.
HARCOS - Elérhető: 2009.06.21. - Erős páncéllal és védelemmel rendelkezik. Valamilyen kardot vagy fejszét használ támadáshoz. - Sok életereje van ( kitartás * 5 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az erő. - A pajzsával képes blokkolni a támadást (max. 25%, kivétel mágusok). - Maximum sebzés csökkentés: 50%. - PvP harcokra jó választás, kazamata harcokra nem.
FELDERÍTŐ - Elérhető: 2009.06.21. - A játék vadásza. Íjakat használ. - Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az ügyesség. - 50% eséllyel kitér az ellenfél támadásai elől (kivéve mágus esetén). - Maximum sebzés csökkentés: 25%.
MÁGUS - Elérhető: 2009.06.21. - Nagy sebzést képes okozni az ellenfelének. - Nem lehet a támadása elől kitérni vagy kivédeni. - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az értelem. - Kevés az életereje ( kitartás * 2 * (szint + 1) ). - Maximum sebzés csökkentés: 10%.
ORGYILKOS - Elérhető: 2018.03.27. - Egyszerre két fegyvert is képes használni, és mindkét fegyverrel támad egyszerre. - Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az ügyesség. - 50% eséllyel kitérnek az ellenfél támadásai elől. - Maximum sebzés csökkentés: 25%. - Nagyon következetes és legjobban teljesítő osztály az összes felderítő változat közül.
HARCI MÁGUS - Elérhető: 2018.09.28. - Olyan mágusfajta, aki harcos fegyverekkel (kardokkal, fejszékkel) harcol. - Életereje: ( kitartás * 5 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az erő. - A küzdelem előtt tűzgömböt dob az ellenfelére. A mágus és a harci mágus ki tudja védeni, A harcos 25% és 33% közötti, a felderítő és orgyilkos 20% és 30% közötti, a háborgó, démonvadász és druida 33% életerő sebzést szenved el. - Maximum sebzés csökkentés: 10%, ezen kívül varázspajzzsal rendelkezik, ami további 40% védelmet ad. - Kazamata harcokra nem jó választás, és lassan lehet vele haladni a játékban. - +11% felszerelés bónuszt ad (beleértve a kovács fejlesztéseket és a drágaköveket is).
HÁBORGÓ - Elérhető: 2019.02.27. - Harcos felszerelést visel, de nincs pajzsa. - Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az erő. - Tombolás képessége: újra támad (50% eséllyel). - Maximum sebzés csökkentés: 25%. - Érzékeny a mágusokra, ezért +100% sebzést szenved el tőlük. - Legjobb választás, ha gyorsan szeretnél fejlődni a játék elején. - +11% felszerelés bónuszt ad (beleértve a kovács fejlesztéseket, kivétel drágakövek). - Érdekességek: 25%-kal több sebzést okoz, mint amennyi a tulajdonságoknál van mutatva. Ezért a sebzése egyenlő a felderítő sebzéssel. A háborgó düh képessége megegyezik a felderítő kitérés képességével (ha a felderítő kikerüli a támadást, az olyan, mintha újra támadna). A háborgó ki tudja kerülni az ellenfél kezdő csapását. Ez a harc során nem jelenik meg.
DÉMONVADÁSZ - Elérhető: 2020.03.30. - Harcos felszerelés visel, de felderítő fegyvereket használ. - Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az ügyesség. - Maximum sebzés csökkentés: 50%. - Kazamata specifikus osztály, viszont PvP harcokra nem jó választás. - Különlegessége, hogy képes újraéledni harc közben, ha nem mágussal harcol: 44% eséllyel feléled 90% életerővel, majd ezután minden újraéledés esélye 2%-kal csökken és az előzőnél 10%-kal kevesebb életerővel.
DRUIDA - Elérhető: 2020.09.22. - Mágus fegyvert és felderítő felszerelést visel. - Életereje: medve maszk -> ( kitartás * 5 * (szint + 1) ) macska maszk -> ( kitartás * 4 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az értelem. - Maximum sebzés csökkentés: medve maszk -> 50% macska maszk -> 25%. - Alapvetően értelemre épülő kaszt, de medve maszkkal (10. szinttől) harcoshoz hasonló képességei és tulajdonságai, macska maszkkal (25.szinttől) felderítőhöz hasonló képességei és tulajdonságai lesznek. - Medve maszk viselősekor a páncélzat értéke megduplázódik, 25 % esély a védésre. - Macska maszk viselésénél 50% esély a kitérésre. - A druidának sok maszkja van.
BÁRD - Elérhető: 2022.08.19. - Mágus fegyvert és felderítő felszerelést visel. - Életereje: ( kitartás * 3 * (szint + 1) ) - Sebzést befolyásoló tulajdonsága az értelem. - Maximum sebzés csökkentés: 25%. - Három hangszer közül választhatsz, amellyel olyan dallamokat tudsz játszani, amivel erősítheted magadat (1. szint -> 25% | 2. szint -> 50% | 3. szint -> 25% eséllyel játszható) Hárfa: Növeli a maximum sebzéscsökkentést (1. szint: 40%, 2. szint: 55%, 3. szint: 75%) Lant: Növeli a maximum fegyversebzést (1. szint: +20%, 2. szint +40%, 3. szint: +60%) A kritikus csapásokat nem lehet kivédeni vagy kikerülni. Fuvola: Visszatölt egy kis életerőt a támadás után (1. szint: +5%, 2. szint +7,5%, 3. szint: +10%) A hangszerek hatásának hossza a dallamok szintjétől és a kitartás és az értelem tulajdonságok hányadosától függ. (1. szint -> 1 kör | 2. szint -> 1 kör | 3. szint -> 2 kör) Kitartás / Értelem >= 0,5 (+1 kör bónusz) vagy Kitartás / Értelem >= 0,75 (+2 kör bónusz)
Találhattok néhány összehasonlítást a kasztokról ITT és ITT.
Jól fontold meg, hogy melyik osztályt/kasztot választod, mert később a játékban már nincs lehetőséged a változtatásra!
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |