Hétfő, 2024-05-06, 21:18:53
Játékosokat Segítő Céh
Üdvözöllek Vendég
| Regisztráció | Belépés
[ Új hozzászólások · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Shakes&Fidget - A játék » GY.I.K. » Osztályok / Kasztok
Osztályok / Kasztok
elek1977Dátum: Szerda, 2022-08-17, 11:19:03 | Üzenet # 1
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
Amikor regisztrálsz a játékba, kilenc osztály, azaz kaszt közül tudsz választani. Minden kasztnak vannak egyedi képességeik, vannak erősségeik
és gyengeségeik más kasztokkal szemben.

HARCOS
- Elérhető: 2009.06.21.
- Erős páncéllal és védelemmel rendelkezik. Valamilyen kardot vagy fejszét használ támadáshoz.
- Sok életereje van ( kitartás * 5 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az erő.
- A pajzsával képes blokkolni a támadást (max. 25%, kivétel mágusok).
- Maximum sebzés csökkentés: 50%.
- PvP harcokra jó választás, kazamata harcokra nem.

FELDERÍTŐ
- Elérhető: 2009.06.21.
- A játék vadásza. Íjakat használ.
- Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az ügyesség.
- 50% eséllyel kitér az ellenfél támadásai elől (kivéve mágus esetén).
- Maximum sebzés csökkentés: 25%.

MÁGUS
- Elérhető: 2009.06.21.
- Nagy sebzést képes okozni az ellenfelének.
- Nem lehet a támadása elől kitérni vagy kivédeni.
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az értelem.
- Kevés az életereje ( kitartás * 2 * (szint + 1) ).
- Maximum sebzés csökkentés: 10%.

ORGYILKOS
- Elérhető: 2018.03.27.
- Egyszerre két fegyvert is képes használni, és mindkét fegyverrel támad egyszerre.
- Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az ügyesség.
- 50% eséllyel kitérnek az ellenfél támadásai elől.
- Maximum sebzés csökkentés: 25%.
- Nagyon következetes és legjobban teljesítő osztály az összes felderítő változat közül.

HARCI MÁGUS
- Elérhető: 2018.09.28.
- Olyan mágusfajta, aki harcos fegyverekkel (kardokkal, fejszékkel) harcol.
- Életereje: ( kitartás * 5 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az erő.
- A küzdelem előtt tűzgömböt dob az ellenfelére. A mágus és a harci
mágus ki tudja védeni, A harcos 25% és 33% közötti, a felderítő és
orgyilkos 20% és 30% közötti, a háborgó, démonvadász és druida 33%
életerő sebzést szenved el.
- Maximum sebzés csökkentés: 10%, ezen kívül varázspajzzsal rendelkezik, ami további 40% védelmet ad.
- Kazamata harcokra nem jó választás, és lassan lehet vele haladni a játékban.
- +11% felszerelés bónuszt ad (beleértve a kovács fejlesztéseket és a drágaköveket is).

HÁBORGÓ
- Elérhető: 2019.02.27.
- Harcos felszerelést visel, de nincs pajzsa.
- Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az erő.
- Tombolás képessége: újra támad (50% eséllyel).
- Maximum sebzés csökkentés: 25%.
- Érzékeny a mágusokra, ezért +100% sebzést szenved el tőlük.
- Legjobb választás, ha gyorsan szeretnél fejlődni a játék elején.
- +11% felszerelés bónuszt ad (beleértve a kovács fejlesztéseket, kivétel drágakövek).
- Érdekességek: 25%-kal több sebzést okoz, mint amennyi a
tulajdonságoknál van mutatva. Ezért a sebzése egyenlő a felderítő
sebzéssel. A háborgó düh képessége megegyezik a felderítő kitérés
képességével (ha a felderítő kikerüli a támadást, az olyan, mintha újra
támadna). A háborgó ki tudja kerülni az ellenfél kezdő csapását. Ez a
harc során nem jelenik meg.

DÉMONVADÁSZ
- Elérhető: 2020.03.30.
- Harcos felszerelés visel, de felderítő fegyvereket használ.
- Életereje: ( kitartás * 4 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az ügyesség.
- Maximum sebzés csökkentés: 50%.
- Kazamata specifikus osztály, viszont PvP harcokra nem jó választás.
- Különlegessége, hogy képes újraéledni harc közben, ha nem mágussal
harcol: 44% eséllyel feléled 90% életerővel, majd ezután minden
újraéledés esélye 2%-kal csökken és az előzőnél 10%-kal kevesebb
életerővel.

DRUIDA
- Elérhető: 2020.09.22.
- Mágus fegyvert és felderítő felszerelést visel.
- Életereje: medve maszk -> ( kitartás * 5 * (szint + 1) ) macska maszk -> ( kitartás * 4 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az értelem.
- Maximum sebzés csökkentés: medve maszk -> 50% macska maszk -> 25%.
- Alapvetően értelemre épülő kaszt, de medve maszkkal (10. szinttől)
harcoshoz hasonló képességei és tulajdonságai, macska maszkkal
(25.szinttől) felderítőhöz hasonló képességei és tulajdonságai lesznek.
- Medve maszk viselősekor a páncélzat értéke megduplázódik, 25 % esély a védésre.
- Macska maszk viselésénél 50% esély a kitérésre.
- A druidának sok maszkja van.

BÁRD
- Elérhető: 2022.08.19.
- Mágus fegyvert és felderítő felszerelést visel.
- Életereje: ( kitartás * 3 * (szint + 1) )
- Sebzést befolyásoló tulajdonsága az értelem.
- Maximum sebzés csökkentés: 25%.
- Három hangszer közül választhatsz, amellyel olyan dallamokat tudsz
játszani, amivel erősítheted magadat (1. szint -> 25% | 2. szint
-> 50% | 3. szint -> 25% eséllyel játszható)
Hárfa: Növeli a maximum sebzéscsökkentést (1. szint: 40%, 2. szint: 55%, 3. szint: 75%)
Lant: Növeli a maximum fegyversebzést (1. szint: +20%, 2. szint +40%, 3.
szint: +60%) A kritikus csapásokat nem lehet kivédeni vagy kikerülni.
Fuvola: Visszatölt egy kis életerőt a támadás után (1. szint: +5%, 2. szint +7,5%, 3. szint: +10%)
A hangszerek hatásának hossza a dallamok szintjétől és a kitartás és az értelem tulajdonságok hányadosától függ.
(1. szint -> 1 kör | 2. szint -> 1 kör | 3. szint -> 2 kör)
Kitartás / Értelem >= 0,5 (+1 kör bónusz) vagy Kitartás / Értelem >= 0,75 (+2 kör bónusz)

Találhattok néhány összehasonlítást a kasztokról ITT és ITT.

Jól fontold meg, hogy melyik osztályt/kasztot választod, mert később a játékban már nincs lehetőséged a változtatásra!



Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.

Shakes and Fidget Magyarország
https://discord.com/invite/JtEpM6T

Shakes & Fidget Tavern
https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
 
Fórum » Shakes&Fidget - A játék » GY.I.K. » Osztályok / Kasztok
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:



Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Játék fórum | Ügyfélszolgálat |