elek1977 | Dátum: Szerda, 2022-03-23, 05:45:16 | Üzenet # 1 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| Mikor elérhetőek a rúnák? Miután összegyűjtesz legalább 1000 rúnát, elérhetővé válnak a rúnás tárgyak a boltokban és a rúna csere a kovácsnál. Minél több rúnád van, annál több bónuszt adnak a rúnás tárgyak.
https://docs.google.com/spreads....t#gid=0
Rúnák hatása Ha több azonos hatású rúnás tárgy van rajtad, a hatásuk összeadódik. Például két 1% tapasztalatot adó rúna hatása 2% tapasztalat lesz.
Normál vs Epikus rúnás tárgyak A normál tárgyak kevesebb rúnabónuszt adnak, mint az epikus tárgyak. Például egy epikus fegyvernek lehet 45% villám sebzése, egy normál fegyvernek maximum 30% lehet.
Karakterre ható rúnák Tapasztalat bónusz kalandokon (max. 10%) Több tapasztalatot adnak a kalandok és az Időgép.
Arany bónusz kalandokon (max. 50%) Több aranyat adnak a kalandok és az Időgép.
Esély epikus tárgyak találására (max. 50%) Nagyobb eséllyel találsz epikus tárgyakat (bárhol, kivétel kazamatákban).
Jobb minőségű tárgyak (max. 5) Megnöveli a játékban szerezhető tárgyak minőségét. Olyan, mint ha a karaktered szintjéhez képest +1, +2, +3... szinttel nagyobb tárgyakat kapnál. Emellett ennyivel csökkenti a boltban lévő bájitalok és homokórák (és valószínűleg bármely áru) árát.
Karakterre és segítőkre ható rúnák Életerő bónusz (max 15%) Megnöveli az életerőd (alap életerő + italbónusz + portálbónusz) + rúnabónusz.
Tűz/Jég/Villám sebzés (max. 60%) Megnöveli a sebzésed. Ha az ellenfélnek van ellenállása, akkor az elemi sebzés bónuszának értéke csökken (rúnasebzés % * (100 - ellenállás %))
Tűz/Jég/Villám ellenállás (max. 75%) Csökkenti a Tűz/Jég/Villám sebzés okozta kárt.
Összellenállás (max. +25%) Csökkenti a Tűz sebzés és a Jég sebzés és a Villám sebzés okozta kárt.
Egy példa a rúnasebzésre Tegyük fel, hogy a fegyvereddel alapesetben 100,000 sebzést tudsz okozni. De egy olyan fegyvered van, ami +10% tűz sebzést okoz. Így 110,000 sérülést tudsz okozni összesen. Mi a helyzet, ha az ellenfélnek tűz ellenállása van? Tegyük fel, van neki +15% tűz ellenállása. Ebben az esetben 108,500 sebzést kap. Ez úgy jön ki, hogy egyszer elszenvedi a 100,000 alapsebzést, a tűz sebzésnek (10,000) pedig csak a 85%-át (8,500) szenvedi el, 15%-ot (1,500) kivéd. (A példában figyelmen kívül hagytam a páncélzat sebzéscsökkentését.)
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |
elek1977 | Dátum: Hétfő, 2024-01-01, 15:45:38 | Üzenet # 2 |
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
| Mikor elérhetőek a rúnák? Miután összegyűjtesz legalább 1000 rúnát, elérhetővé válnak a rúnás tárgyak a boltokban és a rúna csere a kovácsnál. Minél több rúnád van, annál több bónuszt adnak a rúnás tárgyak.
https://docs.google.com/spreads....xHc8eLI
Rúnák hatása Ha több azonos hatású rúnás tárgy van rajtad, a hatásuk összeadódik. Például két 1% tapasztalatot adó rúna hatása 2% tapasztalat lesz.
Normál vs. Epikus rúnás tárgyak A normál tárgyak kevesebb rúnabónuszt adnak, mint az epikus tárgyak. Például egy epikus fegyvernek lehet 45% villám sebzése, egy normál fegyvernek maximum 30% lehet.
Karakterre ható rúnák Tapasztalat bónusz kalandokon (max. 10%) Több tapasztalatot adnak a kalandok és az Időgép.
Arany bónusz kalandokon (max. 50%) Több aranyat adnak a kalandok és az Időgép.
Esély epikus tárgyak találására (max. 50%) Nagyobb eséllyel találsz epikus tárgyakat (bárhol, kivétel kazamatákban).
Jobb minőségű tárgyak (max. 5) Megnöveli a játékban szerezhető tárgyak minőségét. Olyan, mint ha a karaktered szintjéhez képest +1, +2, +3... szinttel nagyobb tárgyakat kapnál. Emellett ennyivel csökkenti a boltban lévő bájitalok és homokórák (és valószínűleg bármely áru) árát.
Karakterre és segítőkre ható rúnák Életerő bónusz (max 15%) Megnöveli az életerőd (alap életerő + italbónusz + portálbónusz) + rúnabónusz.
Tűz/Jég/Villám sebzés (max. 60%) Megnöveli a sebzésed. Ha az ellenfélnek van ellenállása, akkor az elemi sebzés bónuszának értéke csökken (rúnasebzés % * (100 - ellenállás %))
Tűz/Jég/Villám ellenállás (max. 75%) Csökkenti a Tűz/Jég/Villám sebzés okozta kárt.
Összellenállás (max. +25%) Csökkenti a Tűz sebzés és a Jég sebzés és a Villám sebzés okozta kárt.
Egy példa a rúnasebzésre Tegyük fel, hogy a fegyvereddel alapesetben 100,000 sebzést tudsz okozni. De egy olyan fegyvered van, ami +10% tűz sebzést okoz. Így 110,000 sérülést tudsz okozni összesen. Mi a helyzet, ha az ellenfélnek tűz ellenállása van? Tegyük fel, van neki +15% tűz ellenállása. Ebben az esetben 108,500 sebzést kap. Ez úgy jön ki, hogy egyszer elszenvedi a 100,000 alapsebzést, a tűz sebzésnek (10,000) pedig csak a 85%-át (8,500) szenvedi el, 15%-ot (1,500) kivéd. (A példában figyelmen kívül hagytam a páncélzat sebzéscsökkentését.)
Rúnák kinézete
Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.
Shakes and Fidget Magyarország https://discord.com/invite/JtEpM6T
Shakes & Fidget Tavern https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
|
|
| |