Vasárnap, 2024-05-05, 15:52:00
Játékosokat Segítő Céh
Üdvözöllek Vendég
| Regisztráció | Belépés
[ Új hozzászólások · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Shakes&Fidget - A játék » GY.I.K. » Aréna Menedzser - Rúnákról
Aréna Menedzser - Rúnákról
elek1977Dátum: Szerda, 2022-03-23, 05:45:16 | Üzenet # 1
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline
Mikor elérhetőek a rúnák?
Miután összegyűjtesz legalább 1000 rúnát, elérhetővé válnak a rúnás tárgyak a boltokban és a rúna csere a kovácsnál. Minél több rúnád van, annál több bónuszt adnak a rúnás tárgyak.

https://docs.google.com/spreads....t#gid=0

Rúnák hatása
Ha több azonos hatású rúnás tárgy van rajtad, a hatásuk összeadódik. Például két 1% tapasztalatot adó rúna hatása 2% tapasztalat lesz.

Normál vs Epikus rúnás tárgyak
A normál tárgyak kevesebb rúnabónuszt adnak, mint az epikus tárgyak. Például egy epikus fegyvernek lehet 45% villám sebzése, egy normál fegyvernek maximum 30% lehet.

Karakterre ható rúnák
Tapasztalat bónusz kalandokon (max. 10%)
Több tapasztalatot adnak a kalandok és az Időgép.

Arany bónusz kalandokon (max. 50%)
Több aranyat adnak a kalandok és az Időgép.

Esély epikus tárgyak találására (max. 50%)
Nagyobb eséllyel találsz epikus tárgyakat (bárhol, kivétel kazamatákban).

Jobb minőségű tárgyak (max. 5)
Megnöveli a játékban szerezhető tárgyak minőségét. Olyan, mint ha a karaktered szintjéhez képest +1, +2, +3... szinttel nagyobb tárgyakat kapnál.
Emellett ennyivel csökkenti a boltban lévő bájitalok és homokórák (és valószínűleg bármely áru) árát.

Karakterre és segítőkre ható rúnák
Életerő bónusz (max 15%)
Megnöveli az életerőd (alap életerő + italbónusz + portálbónusz) + rúnabónusz.

Tűz/Jég/Villám sebzés (max. 60%)
Megnöveli a sebzésed. Ha az ellenfélnek van ellenállása, akkor az elemi sebzés bónuszának értéke csökken (rúnasebzés % * (100 - ellenállás %))

Tűz/Jég/Villám ellenállás (max. 75%)
Csökkenti a Tűz/Jég/Villám sebzés okozta kárt.

Összellenállás (max. +25%)
Csökkenti a Tűz sebzés és a Jég sebzés és a Villám sebzés okozta kárt.

Egy példa a rúnasebzésre
Tegyük fel, hogy a fegyvereddel alapesetben 100,000 sebzést tudsz okozni. De egy olyan fegyvered van, ami +10% tűz sebzést okoz. Így 110,000 sérülést tudsz okozni összesen. Mi a helyzet, ha az ellenfélnek tűz ellenállása van? Tegyük fel, van neki +15% tűz ellenállása. Ebben az esetben 108,500 sebzést kap. Ez úgy jön ki, hogy egyszer elszenvedi a 100,000 alapsebzést, a tűz sebzésnek (10,000) pedig csak a 85%-át (8,500) szenvedi el, 15%-ot (1,500) kivéd. (A példában figyelmen kívül hagytam a páncélzat sebzéscsökkentését.)




Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.

Shakes and Fidget Magyarország
https://discord.com/invite/JtEpM6T

Shakes & Fidget Tavern
https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
 
elek1977Dátum: Hétfő, 2024-01-01, 15:45:38 | Üzenet # 2
Vezér-hadnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 534
Állapot: Offline


Mikor elérhetőek a rúnák?
Miután összegyűjtesz legalább 1000 rúnát, elérhetővé válnak a rúnás
tárgyak a boltokban és a rúna csere a kovácsnál. Minél több rúnád van,
annál több bónuszt adnak a rúnás tárgyak.

https://docs.google.com/spreads....xHc8eLI

Rúnák hatása
Ha több azonos hatású rúnás tárgy van rajtad, a hatásuk összeadódik.
Például két 1% tapasztalatot adó rúna hatása 2% tapasztalat lesz.

Normál vs. Epikus rúnás tárgyak
A normál tárgyak kevesebb rúnabónuszt adnak, mint az epikus tárgyak.
Például egy epikus fegyvernek lehet 45% villám sebzése, egy normál
fegyvernek maximum 30% lehet.

Karakterre ható rúnák
Tapasztalat bónusz kalandokon (max. 10%)
Több tapasztalatot adnak a kalandok és az Időgép.

Arany bónusz kalandokon (max. 50%)
Több aranyat adnak a kalandok és az Időgép.

Esély epikus tárgyak találására (max. 50%)
Nagyobb eséllyel találsz epikus tárgyakat (bárhol, kivétel kazamatákban).

Jobb minőségű tárgyak (max. 5)
Megnöveli a játékban szerezhető tárgyak minőségét. Olyan, mint ha a
karaktered szintjéhez képest +1, +2, +3... szinttel nagyobb tárgyakat
kapnál.
Emellett ennyivel csökkenti a boltban lévő bájitalok és homokórák (és valószínűleg bármely áru) árát.

Karakterre és segítőkre ható rúnák
Életerő bónusz (max 15%)
Megnöveli az életerőd (alap életerő + italbónusz + portálbónusz) + rúnabónusz.

Tűz/Jég/Villám sebzés (max. 60%)
Megnöveli a sebzésed. Ha az ellenfélnek van ellenállása, akkor az elemi
sebzés bónuszának értéke csökken (rúnasebzés % * (100 - ellenállás %))

Tűz/Jég/Villám ellenállás (max. 75%)
Csökkenti a Tűz/Jég/Villám sebzés okozta kárt.

Összellenállás (max. +25%)
Csökkenti a Tűz sebzés és a Jég sebzés és a Villám sebzés okozta kárt.

Egy példa a rúnasebzésre
Tegyük fel, hogy a fegyvereddel alapesetben 100,000 sebzést tudsz
okozni. De egy olyan fegyvered van, ami +10% tűz sebzést okoz. Így
110,000 sérülést tudsz okozni összesen. Mi a helyzet, ha az ellenfélnek
tűz ellenállása van? Tegyük fel, van neki +15% tűz ellenállása. Ebben az
esetben 108,500 sebzést kap. Ez úgy jön ki, hogy egyszer elszenvedi a
100,000 alapsebzést, a tűz sebzésnek (10,000) pedig csak a 85%-át
(8,500) szenvedi el, 15%-ot (1,500) kivéd. (A példában figyelmen kívül
hagytam a páncélzat sebzéscsökkentését.)

Rúnák kinézete




Egy hatalmas és elátkozott varázsló vagyok én.

Shakes and Fidget Magyarország
https://discord.com/invite/JtEpM6T

Shakes & Fidget Tavern
https://discord.com/invite/s8wB8vfvdk
 
Fórum » Shakes&Fidget - A játék » GY.I.K. » Aréna Menedzser - Rúnákról
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:



Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Játék fórum | Ügyfélszolgálat |