Ez a(z) https://forum.sfgame.hu/showthread.php?p=119140 Google által tárolt változata. Ez egy pillanatfelvétel, ahogyan az oldal megjelent a következő időpontban: 2021. szept. 13. 10:37:27 GMT. Az aktuális oldal azóta meg is változhatott. További információ.
Teljes verzióSzöveges változatForrás megtekintése
Tipp: ha szeretné gyorsabban megtalálni a keresett kifejezést ezen az oldalon, nyomja le a Ctrl+F vagy (Mac számítógépen) a ⌘-F billentyűkombinációt, majd használja a keresősávot.
Játékleírás - Shakes & Fidget - The Game - Supportforum
Shakes & Fidget - The Game - Supportforum  

Vissza   Shakes & Fidget - The Game - Supportforum > Játék és Támogatás > Gy.I.K.
Becenév Emlékezzem rád?
Jelszó

Gy.I.K. Gyakran Ismételt Kérdések - Mielőtt kérdeznél, ezt olvasd el !

 
 
Téma eszközök
 
Régi 2018-10-25, 00:33
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Játékleírás


Köszöntelek
A 'Shakes & Fidget Remastered' útmutatójában!


Témakörök
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: Xefande által : 2020-11-08 17:57
 
Régi 2018-10-25, 01:07
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Általános tudnivalók

Üdvözöllek a Shakes and Fidget játék útmutatójában! Ebben az útmutatóban szeretném veled megismertetni Shakes és Fidget világát, a játék funkcióit, csínját-bínját, mindent, amit neked tudnod érdemes. Jó szórakozást!

Maga a játék részben ingyenes és reklámmentes. Reklám az elátkozott repülő tévé formájában jelenik meg, viszont ezt a funkciót ki lehet kapcsolni. Bár maga a játék ingyenes, ami azt jelenti, hogy minden játékfunkció elérhető rajta fizetés nélkül, viszont hogy ez így maradjon, szükség van támogatásra. Azzal hogy játékon belül pénzért gombát vásárolsz, támogatod a játék üzemeltetését és fejlesztését. Ezért a támogatásért cserébe játékbeli prémium fizetőeszközt, gombát kapsz, amit játékon belül beválthatsz különböző előnyökre vagy tárgyakra.

A játék használatához nincs szükség semmilyen külső szoftver letöltésére. Egyszerűen csak válaszd ki, hogy milyen eszközön szeretnél vele játszani. Számítógépen játszhatsz böngészőn vagy Steamen keresztül, vagy letöltheted Android vagy iOS eszközökre az alkalmazásokat.

A játék útmutatójával kapcsolatban megpróbáljuk a lehető legegyszerűbben, legrészletesebben elmagyarázni neked a játék elemeit. Ha kérdésed van, a fórum megfelelő helyein felteheted azokat. A leírásban hivatkozásokat, úgynevezett linkeket osztunk meg, amelyek a fórum bizonyos témáira hivatkoznak, ahol további információkat olvashatsz a játékról.

Íme a város, ahol mindannyian élünk:



Ez a képernyő fogad minket bejelentkezés után.

Baloldalt találod a menüsort.
A bal felső sarokban találod a karaktered képét. Mellette láthatod, hogy mennyi arannyal és mennyi gombával rendelkezel. A gomba melletti "+" ikonra kattintva tudsz gombát venni a gombaárustól.
A karaktered képe alatt találod a menü gombokat, amelyek a játék különböző részeihez vezetnek.
A bal alsó sarokban találod a beállításokat (fogaskerék ikon). A kérdőjel ikon (segítség és ügyfélszolgálat) a játékhoz kapcsolódó oldalakat tartalmazza. Mellette megjelenik a játékvilág, amelyiken játszol, és a kijelentkezés ikon.

A városban valamennyi épületre rá tudsz kattintani, ami a menüsorhoz hasonlóan a játék egyes funkcióihoz visz téged.

Jobboldalt felül találsz egy "X" gombot, amire ha rákattintasz, akkor ki tudsz jelentkezni a játékból. Középen pedig egy nyilat, amivel meg tudod nyitni a céhes chatet.

Megjegyzés: A játékban nem csak egérrel vagy érintő képernyővel, de billentyűzettel is navigálhatsz.

Megjegyzés: Legfeljebb 10,000,000,000 aranyat tarthatsz magadnál.

Megjegyzés: a város napszaktól függően változik (este és reggel 6 órakor).
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-11-25 22:09 Oka: frissítve
 
Régi 2018-10-25, 22:12
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Regisztráció, fiókkezelés

Milyen szörnyekkel, kazamatákkal, NPC-kel és kincsekkel teli fantasy világ lenne ez hősök nélkül? Most rád van szükség! Itt az ideje, hogy felfedezd a Shakes and Fidget csodálatos, de néha könyörtelen világát. Válaszd ki a sorsodat és vágj bele az új kalandba!



Regisztráció



A kép az elérhető osztályokat (kasztokat) mutatja: harcos, felderítő, mágus, orvgyilkos, harci mágus, háborgó, druida. Kattints rá az egyikre!

Minden osztálynak vannak erősségei és gyengeségei.
A HARCOSok erős páncéllal és védelemmel rendelkeznek. Egy fegyvert használnak, rendszerint valamilyen kardot vagy fejszét. A pajzsukkal képesek blokkolni a támadást (max. 25%). A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 50% lehet.
A MÁGUS kaszt a legjobb választás, ha a legnagyobb sebzést akarod okozni az ellenfeleidnek. A varázsbotjuk segítségével nagyot tudnak sebezni, viszont kevés az életerejük. A támadásuk elől azonban nem lehet kitérni és nem lehet kivédeni azokat. A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 10% lehet.
A FELDERÍTŐk a játék vadászai. Íjakat használnak. Jó reflexeikkel, 50% eséllyel kitérnek az ellenfél támadásai elől. A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 25% lehet.
Az ORVGYILKOSok nagyon alattomosak: egyszerre két fegyvert használnak, így kétszer támadhatnak a harc során. Ráadásul 50% eséllyel kitérnek az ellenfél támadásai elől. A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 25% lehet. A tűzgömböket képes visszaverni.
A HARCI MÁGUS egy olyan erőtől duzzadó mágus, aki harcos fegyverekkel (kardokkal, fejszékkel) harcol. A küzdelem előtt pedig tűzgömböt dob az ellenfelére. A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 10%, a pajzsuké maximum 40% lehet.
A HÁBORGÓk harcos felszerelést viselnek, de nincs pajzsuk. Düh képességük az azonnali támadás (50% eséllyel). A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 25% lehet. Érzékenyek a mágusokra, ezért +100% sebzést szenvednek el tőlük.
A DÉMONVADÁSZok harcos felszerelés viselnek, de felderítő fegyvereket használnak. Nem tudnak kitérni vagy védekezni a támadások ellen. A páncéljuk csökkentett sebzése maximum 50% lehet. Kazamata specifikus osztály. Különlegességük, hogy bájitallal képesek felgyógyítani magukat, ha nem mágikus halálos sebzést kapnak (25% esély az újjáéledésre).
A DRUIDA mágus fegyvert és felderítő felszerelést visel. Alapvetően értelemre épülő kaszt, de medve maszkkal (10. szinttől) harcoshoz hasonló képességei és tulajdonságai, macska maszkkal (25.szinttől) felderítőhöz hasonló képességei és tulajdonságai lesznek.

Válaszd ki az osztályodat és kattints a Folytatás gombra.



1. Itt a fajodat tudod kiválasztani. Minden fajnak vannak erősségei és gyengeségei, bár a hosszútávú játék szempontjából nem érdekesek ezek az erőkülönbségek. Érdemes inkább olyan fajt választani, ami a legjobban tetszik neked.

2. Itt tudod kiválasztani a kinézeted, a nemed és a neved. Ha véletlen nevet és/vagy kinézetet szeretnél, akkor kattints a dobókockára. Ha te szeretnéd személyre szabni az alakod, akkor kattints a ceruza ikonra.

3. Itt tudod kiválasztani a játékvilágot, amin játszani szeretnél.



Fiókkezelés



1. Itt sorakoznak a karaktereid. Több karaktered is lehet, viszont egy játékvilágon csak egy karaktert használhatsz.

2. Ide kattintva új karaktert hozhatsz létre.

3. Ide kattintva a már regisztrált karaktereidet adhatod hozzá a fenti listához.

4. Itt változtathatod meg a karaktereid sorrendjét a listában és ugyanitt törölheted őket a listából vagy akár a játékból is. NAGYON FONTOS! Csak akkor töröld a játékból a karaktered, ha már többet nem akarsz játszani vele. A véglegesen törölt karakteredbe nem tudsz többet belépni. A törlést visszavonni nem lehet!

5. Itt tudsz "vendégként" bejelentkezni a játékba. Ebben az esetben nem lesznek tárolva a belépési adataid. Akkor érdemes használnod, ha nem a saját eszközödről lépsz be a játékba.



Karakter mentése és a játék fiók érvényesítése

A regisztráció során nem kellett megadnod semmilyen e-mail címet, jelszót, vagy más adatot. 5. szint elérése után viszont meg leszel kérve a karaktered érvényesítésére. Így egyszerűbb belevágnod az új kalandba és megismerkedned a játékkal, az érvényesítéssel pedig ráérsz később is foglalkozni.



A Karakterkezelés ablakban és a játékban is a hős képe mellett egy piros felkiáltójel fogja jelezni, hogy a karaktered nincs még érvényesítve. Ha hamarabb szeretnéd érvényesíteni a karaktered, kattints a bal alsó sarokban a fogaskerék ikonra vagy kattints a felkiáltójelre, írd be az e-mail címedet és jelszavad (vagy használd a Facebookot az érvényesítéshez), majd kattints a karakter mentése gombra.

Megjegyzés: ha más eszközön (Steam, Android, iOS) hoztad létre a karakteredet, akkor csak azon az eszközön tudsz játszani vele. Ahhoz, hogy böngészőben vagy más eszközön is tudj játszani a játékkal, egy e-mail címet kell beállítanod a karakterednek. Hogy hogyan kell csinálni, a GYIK - Facebook/Google/iTunes/Steam: e-mail cím és jelszó létrehozása című témában részletesen olvashatsz róla.

Miért fontos a karakter érvényesítése, és az e-mail cím/jelszó beállítása?
Ha hosszú távon szeretnél játszani a játékkal, akkor elengedhetetlenül fontos, hogy a karakteredet e-mail címmel és jelszóval érvényesítsd. Ha bármikor valami miatt megszűnik a hozzáférésed a karakteredhez, akkor jelszóval be tudsz lépni újra a karakteredbe, ha elfelejted a jelszót, az e-mail címedre kérhetsz másikat. Ezekkel az adatokkal számítógépen, telefonon vagy tableten bármikor beléphetsz a karakteredbe. Ezen kívül a játék bizonyos funkcióihoz, például ha gombavásárláshoz, érvényes karakterrel kell rendelkezned!
Fontos, hogy olyan e-mail címet adj meg, ami érvényes, és amit napi szinten használsz. Erre az e-mail címedre fog érkezni az aktiváló link, később az új jelszó, ha a régit elfelejted, de ide kapod a választ az ügyfélszolgálatnak küldött problémáidra, panaszaidra is.
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-09-22 15:52 Oka: v5.000 frissítés
 
Régi 2018-10-25, 23:08
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Fogadó, városőr, WC

Fogadó

A fogadó a kalandorok és a leendő kalandorok első állomása. Itt találkozhatsz olyan emberekkel, akik számos feladattal látnak el, amelyek elvégzésével pénzt kereshetsz, tapasztalatot gyűjthetsz és tárgyakat találhatsz. Kalandozás során kis eséllyel gombára is bukkanhatsz. Ha rákattintasz a középen lévő lényre, három kaland közül választhatsz. A kaland pontosan megmutatja, hogy milyen jutalmat kapsz a teljesítésért. A három közül azt fogadd el, ami számodra a legkedvezőbb.



1. Itt láthatod a kalandvágyadat. Minden nap 100 kalandvággyal indulsz útnak, ami éjfélkor töltődik újra. A kalandok teljesítéséhez bizonyos mennyiségű kalandvágyra van szükséged. Ha elfogy a kalandvágyad, akkor nem tudsz több kalandot elvállalni. A kalandvágyadat sörrel töltheted újra, amit a kocsmáros ad 1 gombáért. Egy nap maximum 10 sört ihatsz.

Megjegyzés: A fel nem használt kalandvágy pontok éjfélkor eltűnnek. A későbbiekben nem lehet őket felhasználni, csak az Időgép alvilági épülettel.

Megjegyzés: A piros színű kalandok nehezebbek, viszont több jutalmat adnak, mint a sima kalandok.

2. Itt találod a kalandot adó személyt. Egyszerre három kaland közül választhatsz. Válaszd ki a számodra szimpatikus kalandot, és kattints az ok gombra. Ha az arany és tapasztalat jutalomra viszed az egeret, láthatod, hogy milyen bónuszokkal együtt kapod meg a jutalmat.

3. Ő a kocsmáros. Sörrel kínál, ha megszomjazol és tájékoztat a különleges eseményekről.

4. Ő a hazárdőr, a fogadó legsötétebb alakja. Vele "itt a piros, hol a piros" játékot tudsz játszani. Tedd meg a tétet és találd el, hogy melyik vödör alatt van a golyó. Ha nyersz, akkor a nyereményed a feltett tét duplája lesz, ha veszítesz, elveszíted a fogadást. Arannyal és gombával is fogadhatsz kétféle módon: A csúszkával beállíthatod a tétet, vagy a "/gold bet x" és "/mushroom bet x" chat paranccsal egyénileg megadhatod a tétet (az x helyére írj egy számot).
Megjegyzés: Miután megtetted a tétet és elindult a játék, nem hátrálhatsz meg. Ha bezárod a szerencsejáték ablakát, akkor a játék véletlenszerűen kiválaszt egy vödröt helyetted.

Shakes&Fidget kockapóker minijáték (Kedvencek és A Torony kazamata megnyitása után)
Dobj öt kockával, és ha legalább három egyformát dobsz, akkor nyersz.
Két dobásod van: az első dobás után kiválaszthatod, hogy mely kockákat akarod megtartani, a többivel újra dobhatsz. Minél több egyforma kockád van, annál nagyobb lesz a nyereményed.
Naponta legfeljebb tízszer kockáz(tat)hatsz (egy számláló jelzi, hogy hányszor játszottál az adott napon), minden játék után 60 percet várnod kell vagy egy futóhomokóra vagy gomba felhasználásával azonnal játszhatsz.
A kockapóker animációját ki lehet hagyni kattintással, vagy az enter megnyomásával.

5. Itt a napi küldetésed találod. Ha elérted a 10. szintet, minden nap egy küldetést fogsz találni, amit a nap folyamán teljesítened kell. Nem kötelező teljesíteni, nem gond, ha nem sikerül, de ha teljesíted, akkor egy kis extra tapasztalatot kapsz érte cserébe. Itt egy kép róla:


6. Itt találod a Misztikus istenek klotyóját. Bővebben lentebb olvashatsz róla.

7. Ő ad neked munkát. A városőr egy nagyon felelősségteljes munkakör. Lentebb erről is olvashatsz.

Előfordul, hogy a fogadó bal felső sarkában megjelenik egy repülő tévé. Ha erre rákattintasz, akkor reklám videókat tekinthetsz meg szerencseérmékért, amiket aztán Abuwuwu dokinál tudsz beváltani ingyenes pörgetésre.

Megjegyzés: A játék elején rövid ideig tartanak a kalandok, majd fokozatosan egyre hosszabbak lesznek.

Megjegyzés: Gombákat és tárgyakat akkor is kaphatsz, amikor visszatérsz egy-egy sikeres küldetésről. Mindig ügyelj a hátizsákod telítettségére. Ha nincs szabad helyed, elveszíted a megszerzett tárgyat.

Megjegyzés: Minden sikeresen teljesített küldetés alkalmával 10 becsületpontot kapsz.

Megjegyzés: Bizonyos játékbeli események (eventek) során a fogadó alkalomhoz illő díszítést kap.

Megjegyzés: Ha kalandok közben újra a fogadó menü gombra kattintasz, visszatérhetsz a fogadóba.

Megjegyzés: A kalandoknál egy piros ikon felkiáltójellel figyelmeztet arra, hogy nincs hátasod! Vegyél egyet az istállóból!

Happy Hour: Minden nap 23 óra és éjfél közötti időszak. Ilyenkor egy gombáért lehetőséged van átugrani a kalandokat, nem kell várnod, egyből harcolhatsz.

A türelmetlenség folyóhomokos homokórája: Ezzel a homokórával át tudod ugorni a kalandok utazási idejét. Kalandok jutalmául szerezheted meg, illetve varázsboltban veheted meg őket. Miután megvásároltad, az ikonja megjelenik a karakter profilodon (alul a negyedi ikon). Ha ráviszed az egeret, megmutatja, hogy hány kalandot ugorhatsz át vele. Érdemes a hosszabb kalandoknál használni, így rengeteg időt spórolhatsz meg.

Napi bejelentkezés bónusz: A napi első bejelentkezésedkor kisebb jutalomban részesülsz. Ha 20 napon keresztül minden nap bejelentkezel, akkor szintnövelés bónuszt kapsz. A 20. nap után, vagy ha kihagysz egy napot, egy új naptárat kapsz és kezdheted elölről. 12 különböző naptár közül véletlenszerűen kapsz egyet.




Városőr





Pénzre mindenkinek szüksége van, még egy olyan hatalmas hősnek is, mint te magad.
Városőrként akár tíz órát is dolgozhatsz egyhuzamban. Nem ez a világ legjobb munkája, de legalább jól megfizetik.

A csúszkával válaszd ki, hogy mennyi időt szeretnél dolgozni, és kattints a kezdés gombra. A csúszka alatt láthatod, hogy mennyi időre mész dolgozni, mikor végzel, és hogy mennyi lesz a fizetséged.

Megjegyzés: Ha megszakítod a munkát, mielőtt lejár az idő, nem kapsz fizetést.

Megjegyzés: Minél magasabb szinten állsz, annál jobb a fizetés.

Megjegyzés: Ha arany event időszaka alatt veszed fel a munkabéred, akkor több pénzt kapsz.



Misztikus istenek klotyója



Ezt a funkciót a 100. szinttől érheted el, miután a kulcsot meglelted hozzá egy kaland során.

1. Ide kell dobni a tárgyakat.

2. Manatartály.

3. Misztikus aura szintje.

Itt a feleslegessé vált, küldetéseken vagy kazamatákból szerzett tárgyakat dobhatod bele egy WC-be. A "Sima" tárgyak 25 pontot érnek, az italok és gyümölcsök 10 pontot, a drágakövek 30 pontot, az epikus tárgyak 50-et. Minden beadott tárgy növeli a Misztikus Aurádat (ezt jelzi a tartály "fénye").
Ha megtelik a tartály, a lehúzó meghúzásával kiürül a és kapsz egy új tárgyat, ami akár epikus tárgy is lehet (50% eséllyel, 18. (aura)szinttől 100% eséllyel ad). Az így kapott szerzeményeket el tudod adni arany ellenében a boltokban is.

Emellett minden bedobott tárgy "átváltozik". Ha a kasztodnak megfelelő fegyverzetet dobod be, akkor egy másik kasztra tehető fegyvert kapsz, melynek tulajdonsága ennek megfelelően változik. (Tehát egy mágus botjából lehet harcos kard, vagy felderítő íj.) Az átváltozásokra a későbbiekben, A Torony teljesítéséhez mellénk szegődő segítők miatt van szükség.
Abban az esetben, ha varázstárgyat (amulett, gyűrű, talizmán) áldozol fel az isteneknek, a tárgy marad, csupán a tulajdonsága változik meg. (pl egy gyűrű 200 szerencse helyett ad majd 200 erőt)

Az átalakított tárgyaknak "fura szaguk van" ezért a boltokban aranyért nem értékesíthetők. A kovácsnál viszont szétszereltetheted őket.

Megjegyzés: A magasabb auraszint hatására a kereskedők jobb tárgyakat kínálnak a boltokban.

Megjegyzés: Az aura maximális szintje: 66

Megjegyzés: Több tárgyat is dobhatsz a klotyóba egy nap, viszont csakis az első növeli a tartályt.

Megjegyzés: Tele tartály esetén is lehet tárgyakat bedobni, viszont az ezek által szerezhető mannapont elveszik.

Megjegyzés: Minden lehúzás után több mannába kerül a tartály újratelítése, 18. szinttől szintenként 1000 mannába.

Megjegyzés: A napi első tárgy bedobása után világít a klotyó (a fogadóban is látható, hogy világít a klotyóajtó ablaka) - így jelzi, hogy áldoztál már az isteneknek.
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-09-22 15:54
 
Régi 2018-10-26, 00:02
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Aréna / Aréna menedzser



Szemet szemért... Üdv az arénában!

Itt megmérkőzhetsz más hősökkel; aranyat, tapasztalatot és becsületet nyerhetsz (vagy veszíthetsz).
A játék automatikusan választ három közeli ellenfelet, akiknek nagyjából annyi becsületpontja van, mint neked. Ezek közül válaszd ki, hogy kivel szeretnél megküzdeni az arénában.
Ha nyersz, egy kis aranyat és becsületet kapsz jutalmul. Ezen kívül ha rendelkezel gyűjtőalbummal, az ellenfél tárgyai bekerülnek az albumodba.
Naponta az első tíz aréna győzelmedért tapasztalatot is kapsz.
A Dicsőség csarnokban is kiválaszthatod az ellenfeled (Kattints a karaktere képén lévő '+' ikonra, majd a kard ikonra), és megküzdhetsz bárkivel. Ebben az esetben viszont nem szerezhetsz tapasztalatot.

Ha az ellenfelednek kevesebb becsületpontja van, mint neked, arányosan csökken a győzelemmel elért jövedelmed. Ha pedig túl nagy a különbség, nem jár jutalom a küzdelemért.

Aréna küzdelmeidet visszanézheted a Levél menü gombra, majd pedig a Küzdelmek fülre kattintva.

Megjegyzés: Küzdelmeknél a kezdés esélye mindkét játékos számára 50%. Kezdéskor mindkét játékos az alapértelmezett sebzésükkel támadnak egymásra, majd a sebzés minden kör elteltével növekszik.

Megjegyzés: Minden harcot követően 10 percet kell várnod. Szeretnél gyorsabban ismét harcba bocsátkozni? Az aréna vezetője szívesen szemet huny az ilyesmi felett, ha megvesztegeted egy gombával.

Megjegyzés: A harci animációt a Kihagyás megnyomásával ugorhatod át. Ekkor azonnal megjelenik a harc eredménye.

Megjegyzés: Ha rendelkezel a Hasonmás Mágikus Tükrével, a kalandok és városőr közben is beléphetsz az arénába.

Megjegyzés: A megtámadott játékosok nevei elhalványulnak a küzdelem után a dicsőség csarnokban.

Megjegyzés: Ha az ellenfél képére viszed az egeret, egy kis ablakban összehasonlítja az erejét a tiéddel.



Aréna menedzser

Bunyózni frankó dolog, de az igazán rafkós emberek másra hagyják a piszkos melót és csak besöprik a lét.



Megnyitáshoz: kattints a menüben az aréna gombra kétszer // nyomd le az A billentyűt kétszer // kattints a medálra az Arénában
Elérhető 105. szinttől

1: Lóvéd

2: Rúnáid

3: Felépíthető objektumok

4: Sokszorozó

5: Feláldozás gomb

6: Kalmár

A cél, hogy először egy virágzó arénát építs, majd rúnákért mindent feláldozva újrakezd a semmiből.

Egy kis arénával kezdesz, amiben néhány olcsó ülésen kívül semmi sincs. Néhány másodpercenként ezek pénz (1.) generálnak, akkor is, ha nem vagy bejelentkezve a játékba. A pénz összegyűjtésével fejlesztheted az üléseket, hogy nagyobb bevételt szerezz, vagy építhetsz valami mást (3.), például parkolót, popcorn standot, vagy akár csapdákkal és szörnyekkel megfűszerezve az aréna harcokat izgalmasabbá teheted őket a közönségnek.

Gazdaggá válásod után sem kell többet kattintgatnod! Egyszerűen használd az "X1" gombot a jobb felső sarokba (4.), hogy válts a sokszorozóval X1, X10, X25, X100 és MAX között, ezzel felgyorsítva a fejlesztéseket.

Időnként a kalmár (6.) meglátogat téged, és ajánlatokat tesz, amik folyamatos hatást gyakorolnak az arénádra. Vidd az egeret az ajánlathoz a további információkért! A kalmár csak két óra hosszat elérhető, vagy amíg meg nem vásárolod az egyik ajánlatát, utána csak 20 óra múlva fog ismét megjelenni újabb ajánlatokkal (pénznövelés, sebességnövelés vagy időugrás).

Megjegyzés: Ha az összes objektumodnál aktiváltad a pénznövelést és a sebességnövelést, akkor elérhetővé válnak a platina fejlesztések, amik kétszeres pénznövelést adnak.

Minél izgalmasabb és vonzóbb az arénád, annál több bevételre tehetsz szert! Miután elégedett vagy a sok pénzeddel, kattints a "feláldozás" gombra, hogy feláldozz mindent (igen, az egész aréna menedzser projektedet - felépített objektumokat és pénzt) rúnákért. Csak az eddigi rúnáidat és a kalmár bónuszait tarthatod meg.

Most biztosan azt kérdezed: Miért kellene feláldoznom mindent? Először a rúnáid hatással lesznek a pénzbevételedre (+5% pénzbevétel rúnánként). Másodszor miután összegyűjtesz legalább 1000 rúnát, elérhetővé válnak a rúna bűbájok a boltokban és a rúna csere a kovácsnál. Minél több rúnád van, annál több bónuszt ad a bűbáj.

Itt van egy lista, hogy milyen rúnák vannak a játékban. Bármelyik tárgyon megjelenhetnek, kivéve a különleges sebzést adó rúnák, ami csak a fegyvereken lesz jelen. Az azonos típusú rúnák összeadódnak: például ha a gyűrű 10% arany bónuszt ad, a fejfedő pedig 5% arany bónuszt, akkor összesen 15% arany bónusz jár. Minden rúna bónusznak van egy maximum értéke.

Tapasztalat bónusz kalandokon - max. +10% epikus tárgyaknál, max. +5% sima tárgyaknál
Arany bónusz kalandokon - max. +50% epikus tárgyaknál, max. +25% sima tárgyaknál
Esély epikus tárgyak találására - max. +50% epikus tárgyaknál, max. +25% sima tárgyaknál (kazamatáknál nem érvényes)
Jobb minőségű tárgyak - max. 5 epikus tárgyaknál, max. +3 sima tárgyaknál
Életerő bónusz - max. +15% epikus tárgyaknál, max. +8% sima tárgyaknál
Tűz sebzés - max. +60% epikus tárgyaknál, max. +30% sima tárgyaknál, csak fegyvereken
Jég sebzés - max. +60% epikus tárgyaknál, max. +30% sima tárgyaknál, csak fegyvereken
Villám sebzés - max. +60% epikus tárgyaknál, max. +30% sima tárgyaknál, csak fegyvereken
Tűz ellenállás - max. +75% epikus tárgyaknál, max. +38% sima tárgyaknál
Jég ellenállás - max. +75% epikus tárgyaknál, max. +38% sima tárgyaknál
Villám ellenállás - max. +75% epikus tárgyaknál, max. +38% sima tárgyaknál
Összellenállás - max. +25% tárgyanként, max. +75% összesen epikus tárgyaknál, max. +13% tárgyanként, max. +38% összesen sima tárgyaknál

Megjegyzés: Ha az objektumoknál az időre kattintasz, akkor válthatsz a teljes idő és a hátralévő idő között.

Egy példa a rúnasebzésre: Tegyük fel, hogy a fegyvereddel alapesetben 100,000 sebzést tudsz okozni. De egy olyan fegyvered van, ami +10% tűz sebzést okoz. Így 110,000 sérülést tudsz okozni összesen. Mi a helyzet, ha az ellenfélnek tűz ellenállása van? Tegyük fel, van neki +15% tűz ellenállása. Ebben az esetben 108,500 sebzést kap. Ez úgy jön ki, hogy egyszer elszenvedi a 100,000 alapsebzést, a tűz sebzésnek (10,000) pedig csak a 85%-át (8,500) szenvedi el, 15%-ot (1,500) kivéd. (A példában figyelmen kívül hagytam a páncélzat sebzéscsökkentését.)
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-11-25 23:24 Oka: Elírtam, köszönöm zsályusznak, hogy szólt.
 
Régi 2018-10-27, 23:01
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Fegyverbolt, kovács

Fegyverbolt



Minden hős tudja, hogy csak annyira jó, mint amilyen a felszerelése.

A fegyverboltban rengeteg hasznos tárgyat vásárolhatsz. Fegyvereket, cipőket, sisakokat, öveket és más felszerelést, amelyek javítják védekezésedet és egyéb statisztikáidat.
Ha az egérmutatót egy tárgy fölé viszed, láthatod az általa nyújtott bónuszokat és az árát. Néhány tárgyat aranyért vásárolhatsz meg. Vannak olyan különleges tárgyak, amelyekért a kereskedő gombát is kér tőled.

Tárgyak megvásárlása:
Ha van elég aranyad (és gombád, ha szükséges), egyszerűen kattints rá a tárgyra, ezzel "megfogva" azt, és egérrel húzd át a hátizsákod egyik szabad helyére.
Ha fel is akarod venni, húzd az eszköztárad egyik szabad helyére, vagy a karaktered képére azt.
Másik lehetőség, hogy jobb egérgombbal a tárgyra, majd a "Vásárlás" gombra kattintasz. A felszereléshez a hátizsákodban kattints jobb egérgombbal a tárgyra, majd kattints a "Felvesz" gombra.

Adhatok el tárgyakat?
Természetesen! Csak kattints a tárgyra és az egérgombot nyomva tartva húzd az eladni kívánt tárgyat előbb a hátizsákodba, majd a kereskedő eszköztárába, majd engedd el az egérgombot. Ilyenkor aranyban megkapod a tárgy eredeti vételárának 20%-át.
Egy másik lehetőség, hogy jobb egérgombbal rákattintasz a hátizsákodban lévő tárgyra, majd az "Elad" gombra.

Figyelem! Az eladott tárgyak nem vásárolhatóak vissza!

Megjegyzés: A fegyverboltban csak az osztályodnak megfelelő tárgyakat találhatsz (például mágusoknak nem árulnak kardokat vagy íjakat).

Megjegyzés: Az üvegdarabokért, az átalakított felszerelésekért és a toronyból szerzett epic tárgyakért nem kapsz aranyat.

Megjegyzés: A választék naponta változik, keleti idő szerint éjfélkor. Vagy új, véletlenszerűen elrendezett választékot kaphatsz egy gomba áráért.

Megjegyzés: Minél magasabb szinten állsz és minél magasabb az auraszinted, annál jobb tárgyakat kínál neked Shakes.

Megjegyzés: A vásárolt tárgyak átalakíthatóak más osztályúvá a Misztikus istenek klotyójában.

Megjegyzés: Amelyik tárgy jobb alsó sarkában egy karika van, abba a tárgyba drágakövet tehetsz bele.

Megjegyzés: Ha olyan tárgyat adsz el, amit amit a Kovácsnál fejlesztettél, a fejlesztésre áldozott nyersanyagok egy részét visszakapod. Egy kivétel van: azok a fegyverek, amik a misztikus istenek klotyójába lettek dobva.



Kovács



Hogy a kovács megnyissa előtted ajtaját, el kell érned a 90. szintet és rendelkezned kell kedvencekkel.
Többféle módon is eljuthatsz a kovácshoz. Kattints a városképen a fegyverbolt melletti kemencére, vagy kattints a menüben kétszer a fegyverbolt gombra, vagy a fegyverboltban kattints jobboldalon a kard markolatára (Rejtett tipp).

A kovács négy műveletet végrehajtását kínálja számodra, amelyek vagy nyersanyagba (fém és misztikus kristály) kerülnek, vagy nyersanyagot adnak.
A végrehajtáshoz húzd a tárgyat a hátizsákodból vagy a karakteredről a megfelelő helyre.

A műveletek magyarázata:

1. Foglalat fejlesztés / Drágakő kivétele
Ha a tárgyat ide húzod, akkor a kovács egy foglalatot hoz létre a tárgyon, amibe így már drágakövet tudsz építeni. Ha pedig van olyan tárgyad, amire már nincs szükséged, viszont a drágakövet szeretnéd megtartani, itt kiszereltetheted. Ilyenkor a drágakő a leltáradba kerül, a tárgy viszont eltűnik, megsemmisül.
Megjegyzés: Ha egy karakterre szerelhető tárgyra viszed az egeret, akkor a kovácsnál megjelenik a foglalat készítésének ára.
Megjegyzés: Úgy is tudsz foglalatot készíteni egy tárgynak, hogy jobb egérgombbal a tárgyra kattintasz és a "Drágakő-foglalat hozzáadása" gombra kattintasz.
Megjegyzés: Úgy is kiszedetheted a drágakövet a tárgyból, hogy a hátizsákodban jobb egérgombbal a tárgyra kattintasz és a "Drágakő kivétele" gombra kattintasz.
Megjegyzés: A harcosok pajzsaiba nem készíthető foglalat.

2. Tulajdonság fejlesztés
Húzd ide a tárgyat és a kovács fejleszti a tárgy tulajdonságértékeit. Egy tárgy maximum 20 alkalommal fejleszthető. A kovácsnál megjelenik a következő fejlesztés ára, valamint ha ráviszed a tárgyra az egeret, láthatod, hogy hányszor lett fejlesztve a tárgyad.
Megjegyzés: Úgy is fejlesztheted egy tárgynak a tulajdonságát, hogy jobb egérgombbal a tárgyra kattintasz és a "Tulajdonságok fejlesztése" gombra kattintasz.
Megjegyzés: Úgy is fejlesztheted egy tárgynak a tulajdonságát, hogy a tárgyon a "+" jelere kattintasz, a csúszka segítségével beállítod hányszor akarod fejleszteni a tárgyat, majd az "ok" gombra kattintasz.

3. Szétszerelés
Minden kovácsnak szüksége van nyersanyagra a munkához, a mi esetünkben fémre és misztikus kristályra. A kovács minden nap öt tárgyat szed szét elemekre. A leadott tárgyakért fémet és misztikus kristályt ad neked. Hogy egyes tárgyak mennyi nyersanyagot érnek, nem befolyásolja semmi, az értéküket a véletlen határozza meg.
Ha egy tárgyat a kovács szétszerel, akkor eltűnik, megsemmisül.
Megjegyzés: A mágus és felderítő fegyverek szétszedéséért kétszer annyi nyersanyagot kapsz, de a kovács két tárgynak számolja őket.
Megjegyzés: Úgy is szét tudod szereltetni a tárgyat, hogy jobb egérgombbal a tárgyra kattintasz és a "Tárgy szétszerelése" gombra kattintasz.

4. Kinézet megváltoztatása / Rúna csere
Te lehetsz a legdivatosabb hős a játékban! 10 gombáért olyanná alakítja át az epikus tárgyaidat a kovács, amilyenné te akarod! Ha pedig már vannak rúnával rendelkező tárgyaid, itt felcserélheted egymással két tárgynak a rúnáit 20 gombáért. Az epikus tárgyaid kinézetét ezután úgy tudod megváltoztatni, hogy jobb egérgombbal a tárgyra kattintsz és a "Kinézet megváltoztatása" gombra kattintasz.
Megjegyzés: Csak olyan epikus tárgyra változtathatod meg a kinézetet, amelyik szerepel az albumodban!
Megjegyzés: Úgy is tudsz rúnákat cserélni, hogy jobb egérgombbal a tárgyra kattintasz és a "rúnák cseréje" gombra kattintasz.

Alul láthatod, hogy mennyi fémmel (5) és misztikus kristállyal (6) rendelkezel.

Megjegyzés: A fejlesztett tárgyakat bizonyos mennyiségű fém és kristály nyersanyagért eladhatod a boltokban. A szétszerelés nem eladás!
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-09-26 10:48 Oka: 11. szülinapi frissítés
 
Régi 2018-10-27, 23:21
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Varázsbolt, boszorkány

Varázsbolt



Nincs fantasy-játék varázslat nélkül.

A varázsbolt funkciója hasonló a fegyverboltéhoz. Fidget Varázsnyakláncokat, gyűrűket, kiegészítőket, italokat és más bizarr cuccokat kínál neked.

Megjegyzés: Az italok bonyolultabbak, mint átlagos tárgyaid.
- Az italokat úgy aktiválhatod, ha karaktered portréjára húzod őket. Vagy Jobb egérgombbal az italra, majd az "Ital" gombra kattintasz.
- Egyidejűleg legfeljebb három italt aktiválhatsz.
- Az ugyanazon tulajdonságot javító italok az előző ital hatását kioltják, és visszaállítják az időzítőt.
- Az aktív italokat a karakterlapodon találhatod A tulajdonságaid alatt. Ha céhtag vagy, a céhben a nevednél is kijelzi aktív italaidat.
- Ha az aktív italra viszed az egeret, kijelzi, hogy milyen italod van és meddig tart a hatása.
- Ha az aktív italra rákattintasz, kiolthatod a hatását.

Megjegyzés: Az üvegdarabokért, az átalakított felszerelésekért és a toronyból szerzett epikus tárgyakért nem kapsz aranyat itt sem.

Megjegyzés: A választék naponta változik, keleti idő szerint éjfélkor. Vagy új, véletlenszerűen elrendezett választékot kaphatsz egy gomba áráért.

Megjegyzés: Minél magasabb szinten állsz és minél magasabb az auraszinted, annál jobb tárgyakat kínál neked Fidget.

Megjegyzés: Ha a türelmetlenség folyóhomokos homokóráját vásárolod meg, akkor a tárgy nem a hátizsákodba kerül, hanem a karakterlapodon jelenik meg a tulajdonságaid alatt.

Megjegyzés: A vásárolt tárgyak átalakíthatóak más tulajdonságúvá a Misztikus istenek klotyójában.

Megjegyzés: Ha olyan tárgyat adsz el, amit amit a Kovácsnál fejlesztettél, a fejlesztésre áldozott nyersanyagok egy részét visszakapod. Egy kivétel van: azok a fegyverek, amik a misztikus istenek klotyójába lettek dobva.



Boszorkány



A boszorkány rejtekhelyét a varázsboltban találod meg a jelentéktelen kinézetű könyvre kattintva.

Csak akkor juthatsz be, ha elérted a 66. szintet.

A boszorkány titokban kotyvasztja főzeteit a varázserejű tekercsekhez, de szüksége van néhány összetevőre. (fegyverre, lábbelire, stb.) Naponta változik a kért összetevő, ha van ilyen nálad, dobd az üstbe. A boszorkány meghálálja neked.

Az új varázstekercs elkészítésének folyamatát százalékban kifejezve láthatod. Ne aggódj! Ez az érték minden játékosra vonatkozik, akivel egy játékvilágon játszol.

Ha eléri a 100%-ot, akkor a boszorkány készen áll megkezdeni a rituálét, ami egy teljes napig tart. Végül elkészül a varázstekercs. Az elérhető varázstekercsek megjelennek a boszorkány feje fölött. Ezeket szintén itt lehet megvásárolni bizonyos mennyiségű aranyért. A megvásárolt tekercsek halványan jelennek meg.

Ha mind a 9 tekercset megvásároltad és elérhető számodra a kedvencek játékfunkció, a boszorkány szeszélyes italokat főz neked. Ha kellő gyümölccsel rendelkezel, húzd az üstbe őket.
10 víz szilvából erő italt kapsz.
10 fény citromból ügyesség italt kapsz.
10 föld almából értelem italt kapsz.
10 árnyék feketeszederből kitartás italt kapsz.
10 tűz eperből szerencse italt kapsz.

Használd a varázstekercseket és az italokat arra, hogy különböző bónuszokkal felturbózd magadat és a tárgyaidat!

Megjegyzés: Az elhasznált összetevőknél az epikus és az átlagos tárgyak értéke megegyezik.

Megjegyzés: Ha új tárggyal szereled fel magad, akkor újra meg kell vásárolnod a tárgyra a varázstekercset.

Megjegyzés: A misztikus istenek klotyójában feláldozott, illetve A Toronyból szerzett tárgyakat is lehet adományozni, de értük nem kapsz semmit sem. Azokért az adományokért, amiket a küldetésen szereztél vagy a valamelyik boltban vettél, dupla mennyiségű aranyat ad a boszorka.

Megjegyzés: Kettő kivételével (A bosszú kardja és a cowboy árnyéka) a tekercsek nincsenek hatással a toronybeli segítőkre.

Megjegyzés: Minél több varázstekercs elérhető a boszorkánál, a tekercsek annál nagyobb hatással vannak a Misztikus istenek klotyójának aurájára. Ha mind a kilenc tekercs elérhető, akkor az aura bónusza akár megháromszorozódhat.
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-09-26 10:49 Oka: 11. szülinapi frissítés
 
Régi 2018-10-29, 22:28
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Istálló, kedvencek

Istálló



Unod a gyaloglást? - Szerezz magadnak egy hátast! Az igazi hősök nem gyalog járnak!

Hátast az istállóban bérelhetsz 14 napra. Segítségével csökkentheted a kalandok befejezéséhez szükséges időt. Miután kibérelted a hátast, a karakterlapodon alul megjelenik a hátas ikonja. Valamint az istállóban baloldalt is megjelenik az ikonja, ahol láthatod, hogy még hány napig birtokolhatod a hátast. Ha az ikonra viszed az egeret, egy kis ablakban megjelenik a
- hátas neve,
- hátas leírása,
- mennyivel csökken az utazás időtartama,
- és a bérlés pontos vége.

Megjegyzés: A hátas bérlésének időtartamát meghosszabbíthatod, ha ismét lefoglalod ugyanazt a hátast. A bérlet érvényességi ideje ekkor meghosszabbodik 14 nappal.

Megjegyzés: A meglévő hátast gyorsabbra cserélheted, ám ekkor elveszíted a régi hátasodat az érvényességi idővel együtt.

Megjegyzés: A fogadóban a kalandoknál egy piros ikon felkiáltójellel figyelmeztet arra, hogy nincs hátasod! Vegyél egyet innen!

Megjegyzés: A hátasok választéka más jó és rossz fajok esetében, de az áraik és a képességeik ugyanazok.

Megjegyzés: Környezetvédelmi jutalmat csak a sárkánynál és a griffnél kapsz.

Megjegyzés: A környezetvédelmi jutalmat egy vásárlás esetén csak egyszer szerezheted meg.



Kedvencek



Ide úgy tudsz eljutni, hogy kétszer az istálló gombra kattintasz vagy az istállón belül a jobboldali ajtóra kattintasz, amit egy aranyszínű szörny díszít.

A kedvencek gazdagabbá teszik az életünket. A játékban a kedvencek öt különböző elemre (színre) vannak osztva: víz (kék), fény (sárga), föld (barna), árnyék (fekete) és tűz (piros) - 20 kedvenc, elemenként (14 sima, 4 ritka, 2 epikus).

Ha eléred a 75. szintet, a kalandokon esélyed nyílik egy fészek találására, ami értékes tojásokkal van tele. Ezt a tárgyat fogd és húzd át a kedvencek menüben található üres helyekre.

Megjegyzés: Csak olyan kalandok kapod jutalmul, amelyeknél nincsen tárgy jutalom.

A fészek 5 tojást tartalmaz a 100-ból. Eleinte nincs sok ismereted ezekről a furcsa lényekről, ezért elemenként csupán három kedvenc létezésével leszel tisztában. Ez azt jelenti, hogy csak a felfedezett kedvenceket találhatod meg a kalandokon.

Ha szeretnél több kedvencet találni és gyűjteni, le kell győznöd őket küzdelmekben az élőhelyükön. A felfedezett kedvencek halványan jelennek meg az oldalon. Ha rájuk viszed az egeret, láthatod egy külön ablakban, hogy a kedvenc tojása hol és mikor található meg a játékban.

Harc az élőhelyeken (avagy kazamaták a kedvenceknek)

5 elem, 5 élőhely.

A kedvencek 5 különböző élőhelyen élnek. Válassz egyet a saját kedvenceid közül, és küld csatába őt! Az élőhelyükre úgy tudsz eljutni, hogy jobboldalon alul az árnyék élőhely gombra kattintasz (vagy fény élőhely, föld élőhely, stb). Tartsd szem előtt, hogy minden kedvenc különböző tulajdonságokkal, szintekkel és osztályokkal (harcos, felderítő, mágus) rendelkezik és megvannak az előnyeik és hátrányaik a többi ellenféllel szemben.

Győzd le a kedvenceket harcokban az élőhelyükön (ezután kalandokon is megtalálhatod őket tojás formában) és nyerj tapasztalatot, aranyat, és élelmet az adott elemű kedvencek számára, amit legyőztél.

Megjegyzés: A harcok után a kedvenceknek egy órát pihenniük kell. Vagy 1 gombáért cserébe azonnal harcolhatnak.

Megjegyzés: Ha az élőhely gombra viszed az egeret, akkor láthatod, hogy mennyi kedvencet fedeztél fel az adott elemből. A gomb mellett pedig láthatod a következő ellenfelet.

Kedvencek fejlesztése

Háromféle módon fejlesztheted kedvenceidet.

1. Egységben az erő!
Minél több kedvencet birtokolsz egy elemből, annál jobban érzik magukat a többiekkel. Minden kedvenc a saját elemű társainak tulajdonságát növeli 5%-al.

2. Élelem a kedvenc számára.
Kalandokon találhatsz élelmet a kedvenceid számára (ha nincs tárgyjutalom) és a kedvencek élőhelyein, valamint a többi játékos kedvenceivel vívott küzdelmek során. A kedvencek finnyások, csak egyfajta táplálékot fogyasztanak el. Nem esznek sokat, ezért naponta csak háromszor tudsz megetetni egy-egy kedvencet.
Az élelemmel fejleszteni lehet őket - egészen 200. szintig. Az etetés úgy működik, hogy megfogod az élelmet, és a kedvenc képére húzod vagy kijelölöd a kedvencet, ekkor jobboldalt megjelenik a kedvenc, és oda húzod az ételt. A kedvencek fölött a gyümölcsök jelzik, hogy még hányszor etetted meg őket. Ha már eleget evett a kedvenced, három gyümölcs jelenik meg a képénél.

Melyek a kedvencek kedvenc eledelei?
A víz elemű kedvencek a víz szilváját szeretik.
A fény elemű kedvencek a fény citromját szeretik.
A föld elemű kedvencek a föld almáját szeretik.
A árnyék elemű kedvencek az árnyék feketeszedrét szeretik.
A tűz elemű kedvencek a tűz eprét szeretik.

3. Élőhelyről (Kazamata).
Elemenként 20 kedvenc található a játékban. Kezdetben csak hármat ismersz belőlük. De amint beljebb hatolsz az élőhelyükön, újabb kedvencekkel fogsz találkozni. Fontos tudni, hogy a kezdeti állatkák kevésbé erősek lehetnek azokkal az azonos elemű 1.szintű állatkákkal szemben, amiket később fedezel fel a játékban. Ha legyőzöl egy kedvencet az élőhelyén, akkor kapsz egy gyümölcsöt.

Harc a játékosok kedvencei ellen

A kedvencek menüben a bal alsó sarokban láthatod azt a helyet, ahol a kedvenceid harcolhatnak a többiek kedvencei ellen. Az összes (azonos elemű) kedvenced fog harcolni a többiek összes (azonos elemű) kedvenceivel.

Minden nap egy véletlenszerű ellenféllel és elemmel mérheted össze erődet. El kell döntened, hogy melyik elemű csapatot küldöd harcba. Válassz okosan!

Bizonyos elemek előnyt élveznek a többiekkel szemben: A víz elem jó a tűz elleni harcban, a tűz előnyt élvez a földdel szemben, a föld védekezőképessége jobb a fénnyel szemben, a fény visszaveri az árnyékot, az árnyék pedig hatásosabb a víz ellen.

A fenti képen látható a bal alsó sarokban az ellenfél és a te azonos elemű kedvenceid szintjeinek összege.

Minden elemmel egyszer harcolhatsz egy nap, így maximum napi 5 csatát indíthatsz. Győzd le a többi játékos elemeinek csapatát, hogy élelmet nyerj a saját kedvenceidnek (olyan színű élelmet nyersz, amilyen színű elemet legyőztél). Ha nyersz becsületet kapsz, ha veszítesz, becsületet vesztesz.
Legyél te a topon a kedvencek dicsőség csarnokában!

Megjegyzés: Az újabb küzdelemre 15 percet várnod kell, vagy 1 gomba felhasználásával azonnal támadhatsz.

Megjegyzés: Ha egy adott elemből minden kedvencedet 200. szintre hizlaltad, akkor gyümölcs helyett aranyat kapsz a küzdelem után.

Kedvencek és jutalmaik

Mi a kedvencek előnye a játékos számára azon kívül, hogy "cukik"?

A 100 élőhelyen (kazamata) vívott harc során tapasztalatot és aranyat szerezhetsz. Ráadásul minden kedvenc növeli a karaktered tulajdonságait 1%-kal, mégpedig a következő módon:

Minden víz elemű kedvenc 1%-kal növeli az erődet.
Minden fény elemű kedvenc 1%-kal növeli az ügyességed.
Minden föld elemű kedvenc 1%-kal növeli az értelmed.
Minden árny elemű kedvenc 1%-kal növeli az kitartásod.
Minden tűz elemű kedvenc 1%-kal növeli az szerencséd.

Példa: Ha van négy föld elemű kedvenced, akkor az 4%-kal növeli a karaktered értelmét.

Ezen kívül, ha egy kedvenc eléri a 100. szintet, akkor +0,5% bónuszt kapsz a kedvenc eleméhez tartozó tulajdonságodra (például ha egy föld elemű kedvenced érte el a 100. szintet, akkor az értelmed növekszik +0,5%-kal). Ha a kedvenc eléri a 150. szintet, ennek a bónusznak az értéke 0,75%-ra változik, 200. szint után pedig 1%-ra.
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2020-11-25 22:16 Oka: 11. szülinapi frissítés
 
Régi 2018-10-29, 23:41
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Kazamaták, Árnyék világ, A Torony, A Forgószél, Démon Portál

KAZAMATÁK



A kazamaták a város mellett terülnek el.
Összesen 18 kazamata létezik, az első 12-nak, a 17. és 18. kazamatának 10 szintje van, a 13-16. kazamatáknak 20. szintje van.
Ezek felfedezéséhez meg kell találnod a kulcsokat, amelyek az ajtóikat nyitják.
Mikor (és hogyan) találod meg a kulcsot? (nyisd meg a spoilert!)


A kazamatákban erős szörnyekkel veheted fel a harcot, s a legyőzésükért magas jutalomban részesülsz.
A kazamatákban nyerhetsz tapasztalatot, szerezhetsz továbbá aranyat, és 50% eséllyel felszerelést is.

Megjegyzés: Ha harcoltál egy kazamatában, győzelemtől, vagy vereségtől függetlenül várnod kell egy órát, hogy újra beléphess oda. 1 gombáért viszont bármikor megküzdhetsz a kazamaták szörnyeivel.

Megjegyzés: A kazamatákban nagy erejű eposzi tárgyakat találhatsz. Egy ilyen tárgy megtalálásának esélye 25%. Ha legyőzöl egy főszörnyet (minden kazamata 10. szintjén) mindig kapsz egy eposzi tárgyat. A 13. kazamata minden ellensége eposzi tárgyat ad.

Megjegyzés: A 17. és 18. kazamata ellenfelei elemi sebzéssel és ellenállással bírnak.

Megjegyzés: Miután teljesítettél egy szintet, vagy kazamatát, nem térhetsz vissza oda többé.



A TORONY



Ha túljutsz az első 9. kazamatán, belépést nyersz a képernyő bal felső sarkában található, égig érő épületbe, A Toronyba.

1. Itt láthatod a segítőidet. A nyilakkal tudod váltani a segítőket.

2. Itt található az aktuális Torony ellenfél.

A toronyban 100 új és egyedi lénnyel kell összemérned az erődet. Minden szörny legyőzése után kapsz némi aranyat, egy epikus tárgyat és 1%-al nő a karaktered arany bónusza.

A Torony kacskaringós lépcsőit már nem egyedül kell teljesítened, rendelkezésedre áll három segítőtárs - Bertram, a barbár, Mágikus Markwart és Okos Kunigunda. Őket a Toronyból szerzett epikus tárgyakkal és a Misztikus istenek klotyójából átalakított tárgyakkal szerelheted fel.

Megjegyzés: Társaid szintje megegyezik a saját szinteddel.

Megjegyzés: A Toronyból kapott tárgyak nem áldozhatóak fel a Misztikus istenek klotyójában, és nem adhatóak el a boltokban aranyért.

Megjegyzés: A segítőkre csak "a cowboy árnyéka" és "a bosszú kardja" varázstekercsek vannak hatással. Vagyis csak a segítők kardjait és kesztyűit érdemes megigézned a boszorkánynál.

Megjegyzés: Az Alvilág Gladiátorkiképző épületének bónusza a segítők esetében is érvényesül.

Megjegyzés: Ha rúnás tárgyat szerelsz a segítőidre, akkor csak a következő rúnabónuszok hatnak rájuk: Életerő bónusz, tűz/jég/villám sebzés és ellenállás, összellenállás.

Megjegyzés: Ha Orvgyilkos karaktered van, akkor a fő tulajdonságod az ügyesség, viszont harcos fegyvereket használsz. Azonban, ha az egyik fegyvert átadod a harcos segítődnek (Bertram, a barbár), az ügyesség érték erővé fog változni.
Ha Harci mágus vagy, olyan mágus felszerelést (fejfedő, páncél, lábbeli, kesztyű, öv) használsz, amelyek az erő tulajdonságodat növelik. Ha egy ilyen tárgyat a mágus segítődnek (Mágikus Markwart) adsz, akkor az erő tulajdonság értéke értelemmé változik automatikusan.
A tárgy átruházások csak olyan epikus tárgyaknál működnek, amelyek 3 tulajdonság értéket növelnek.



ÁRNYÉK VILÁG



"Sokáig senki nem tudott az árnyék világ létezéséről."
Miután kinyitod A Torony ajtaját és a segítőiddel belevágsz a kalandba és miután elérted a 125. szintet a karaktereddel, az erődöd drágakőbányájában lehetőséged lesz megtalálni a kulcsot, ami megnyitja az ajtót az Árnyék világba.
Az Árnyék világba jutáshoz kattints a kazamaták gombra, majd a térképen kattints a a jobb alsó sarokban megjelenő mágikus medál ikonra.
Az itt leselkedő szörnyek sokkal erősebbek, mint a normál kazamatákban lévő társaik, mivel a sötét erők jelentősen megnövelik ezen szörnyek erejét.
Ne félj! A Toronyban megismert segítőid az árnyék világban történő kalandjaid során is segíteni fognak.
Mind a 17 árnyék kazamata kinyitható egy-egy kulccsal, amelyek a Drágakőbánya mélyén vannak eltemetve. Hogy megtalálhasd a kulcsot a következő kazamatához, a jelenlegi árnyék kazamatának (amelyben tartózkodsz) minimum az első öt szintjét teljesítened kell.
A 15. árnyék kazamata ajtaja akkor nyílik meg, ha elérted a 350. szintet.
A 17. árnyék kazamata ajtajának kulcsát a Drágakőbányában találod meg, miután elérted a 280. szintet.
A 18. árnyék kazamata ajtajának kulcsát a Drágakőbányában találod meg, miután elérted a 300. szintet.
A "bálványok Végtelen Hurokja kazamata ajtaja akkor nyílik meg, ha elérted a 222. szintet, és kibányászod a kazamata kulcsát a drágakőbányából.

Megjegyzés: Ha legyőzöd az árnyék szörnyeket, minden győzelem után egy, a saját vagy a követőid osztályának megfelelő epikus tárgy lesz a jutalmad. (Mint A Torony esetén)

Megjegyzés: Az Árnyék világban szerzett epikus tárgyakat nem lehet feláldozni az isteneknek (nem áldozhatóak fel a Misztikus istenek klotyójában).



A FORGÓSZÉL

A forgószél az Árnyvilágban található a bal felső sarokban, vagy ha úgy tetszik, a térkép északnyugati részén. Azután válik elérhetővé, miután elérted a 125. szintet, kinyitottad A Torony ajtaját és megtaláltad az első árnyék kazamata kulcsát.
A forgószél 1000. szintet tartalmaz. Minden szintjén egy véletlenszerű ellenféllel küzdhetsz meg a "fény" világból: fogadói kalandok során előbukkanó szörnyekkel, kazamata szörnyekkel, kedvencekkel, stb. Ha legyőzted őket, akkor tapasztalatot, aranyat, és tárgyakat kapsz jutalomként. Ha olyan ügyes vagy, hogy megmarad az életerőd 90%-a, akkor megküzdhetsz a következő ellenféllel várakozási idő vagy gomba felhasználása nélkül is.
Ha elég sok szintet teljesítesz, új epikus tárgyak válnak elérhetővé a játékban (250., 500. és 750. szint után).

Megjegyzés: A forgószélben lévő szörnyek a küzdelem után nem kerülnek be az albumba.



DÉMON PORTÁL

Miután elérted a 99. szintet, elérhetővé válik számodra a Démon Kapu, vagy más néven a Kazamata Portál.

A Kazamaták térképen valahol középen kattints a portálszerű átjáróra. A másik oldalon rettenetes erejű démoni szörnyek várnak rád, akikkel naponta egyszer összemérheted az erődet. Vajon sikerül legyőznöd őket?

Ne búsulj, ha vereséget szenvedsz. A következő nap ismét próbálkozhatsz, ráadásul az ellenfél életereje csak 10%-ot töltődik vissza (éjfél után).

Ha legyőztél egy szörnyet, 1% bónuszt kapsz az életerődre.



LEGENDÁS KAZAMATA

Infók a Legendás Kazamatáról
Halloween, Karácsony és Húsvét idején érhető el. A város nézetben a jobb alsó sarokban található portálra kattintva léphetsz be a Legendás Kazamatába. Ehhez 50. szintű karakter szükséges.

A kazamata bejárása veszélyes és minden figyelmedet igénybe veszi, közben nem küldetésezhetsz és nem dolgozhatsz a városőrnél!

A kazamatában a szobák a következőket tartalmazhatják: szörnyek, csapdák, ajtók, speciális szobák, kincsesládák, kulcskészítő boltja, áldások, átkok. Minél beljebb mész a kazamatában, annál erősebb szörnyekkel kell megküzdened. A csapdák megsebezhetnek vagy megátkozhatnak (lila csapdák).


1. Emelet sorszáma
2. Életerő
3. Áldások. Vásárolható, illetve legendás kazamatából szerezhető. Maximum 3 lehet. Mindegyik bizonyos számú szobához vagy cselekvéshez használható. A legújabbak felváltják a régebbieket. Halál esetén eltűnik.
4. Átkok. Harcok során, ládákból vagy csapdákból szerezhető. Maximum 3 lehet. Mindegyik bizonyos számú szobánál vagy cselekvésnél aktiválódik. A legújabbak felváltják a régebbieket. Halál esetén eltűnik.
5. Kulcsok. Ajtók nyitásához és áldások vásárlásához használható.
6. Legendás kazamata térkép megjelenítése.
7. Egyik szoba.
8. Másik szoba.


A kulcsmester boltjában lehet áldásokat venni kulcsért. A legendás kazamata 30. és 80. emeletén, valamint némelyik speciális szobában található.



Irányítás

Balra vagy jobbra mennél? Megharcolsz egy szörnnyel vagy inkább menekülni próbálsz? Belenézel egy ládikóba vagy inkább figyelmen kívül hagyod? A döntés a tiéd! Böngészőben és a steam alkamazás verziókban kattintással vagy a nyilakkal irányíthatod a hősöd, az iOS és Android verziókban pedig húzással (portré módban).

Mi a jutalmam?

A kazamatában számos kincs vár, de csapdák és szörnyek is lesnek rád a sötét sarkokból. Egy teljes körért (100 szoba) kapsz egy-egy epikus cuccot főszörnyenként és egy véletlenszerű Legendás tárgyat a végső főellenség legyőzéséért. Ezen kívül találhatsz további epikus és hagyományos tárgyakat is valamint aranyat!

Továbbá, a legyőzött szörnyetegek elejtenek egy kulcsot amivel ajtókat nyithatsz meg a Legendás Kazamatában. Mivel a kincses ládák már nyitva vannak, így nincs szükség hozzájuk kulcsra csak az ajtókhoz. A főellenség legyőzése után a megmaradt kulcsokat a kazamatában hagyod és új kört indíthatsz 0 kulccsal, mivel a régi kulcsok nem passzolnak az új zárakba!


Legendás drágakő: Az első legendás tárgy megszerzése után érhetőek el. Növeli a fő tulajdonságot és a kitartást. Minél több legendás tárgy van az albumban, annál nagyobb eséllyel lehet kibányászni a drágakőbányából. Ezen kívül a fő tulajdonság a tárgyat viselő osztályához változik: például mágusnál értelem és kitartás, harcosnál erő és kitartás lesz.

Mit jelent az, hogy Legendás?

A legendás tárgyak a legjobb cuccok amit valaha láttál! Jobbak mint az epikus motyók, mindig van bennük foglalat (kivéve a harcos pajzs) és egy életerőt növelő rúna (kivéve a fegyvereket).

A legendás tárgyakat csak az esemény 10 napja alatt lehet megtalálni. Egy teljes szett összegyűjtéséhez több kört kell menned, hiszen a Legendás tárgyakkal rendelkező játékosok legyőzéséért nem kapsz Legendás gyűjtőalbum jelvényeket. Ezek a tárgyak iszonyatosan ritkák!

Hogyan működnek a harcok?

A harcrendszer itt eltér a játék többi részétől. Minden harc le van rövidítve (normál ellenfél: három kör; főellenségek: 7 kör) a gördülékenyebb játékmenetért.

Egy másik változás, hogy az életerőd nem regenerálódik a csaták után. Addig tudsz harcolni a kazamatában, amíg el nem fogy az életerőd és akkor bizony véget ér a kör. A normál ellenfelek elől megpróbálhatsz elmenekülni, de főellenség elleni harc elkerülhetetlen!

A kazamata nehézsége a karakteredhez igazodik és a jutalmak is! A kazamaták miatt ital fogyasztásnak nincs haszna, de hátrányt sem jelent. A javított tárgyminőség rúna különleges, mivel vele jobb tárgyakat kaphatsz.

Mi van a gyűjtőalbummal?

A legendás tárgyak hozzáadásra kerültek a gyűjtőalbumhoz egy külön kategóriába és csak akkor kapod meg őket, ha megtalálsz egy ilyen tárgyat a kazamatában vagy beáldozol egyet a budiban. Más játékosok arénában való legyőzésével nem szerezhetőek meg a legendás tárgyak jelvényei a gyűjtőalbumba, de ne aggódj. A legendás tárgyak nem számítanak bele a gyűjtőalbum teljesítéséhez szükséges százalékba.

Mi történik, ha belevágok egy legendás cuccost a klotyóba?

Azon kívül, hogy szaga lesz, 50 manát tölt a wc tartályodba, akár csak az epikus tárgyak. Egy legendás tárgy beáldozása a budiban 33% esélyt ad arra, hogy egy pajzsot találsz a harcos kaszthoz. Továbbá, ha a WC-ből egy legendás tárgyat szerzel az hozzáadódik a gyűjtőalbumodhoz.

Kinézhetnek az epikus tárgyaim úgy, mint a legendásak?

A legendás tárgyak kinézete megváltoztatható a kovácsnál, hogy epik tárgynak nézzenek ki és fordítva is. A tárgyak és fegyverek kinézetének változtatása minden osztálynál egyaránt működik.

Ez természetesen csak akkor elérhető, ha az említett legendás tárgy kinézete már megvan a gyűjtőalbumodban.

Mennyi a belépődíj?

Ingyenes a belépés a kazamatába 24 óránként (100% életerővel), valamint gombával rövidítheted a várakozási időt (1 gomba = 30 perc, 24 óra elpörgetése 48 gomba). Mivel az életerőd folyamatosan töltődik vissza, ha eléri a 20%-ot, akkor ismét beléphetsz a legendás kazamatába.
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2021-03-27 08:17 Oka: Legendás tárgyak és megtalálásuk
 
Régi 2018-10-30, 01:17
elek1977 logója
elek1977 elek1977 nem elérhet?
Szuper Moderátor
 
Csatlakozott: 12-05-02
Összes hozzászólás: 3.648
Alapbeállítás Erőd, alvilág

Erőd



Erőd fejlesztése!

Bebarangolni a nagyvilágot és küldetéseket teljesíteni nagyszerű, de hazatérni a jó öreg erődödbe még nagyszerűbb!
Mostantól lehetőséged van megépíteni a saját erődödet, amihez a játék egy kicsinyke földdarabot kínál neked.
Először egy kicsi erődöt építesz magadnak, majd egy favágókunyhót, hogy legyen fád, később pedig egy kőfejtőt, hogy legyen köved más épületek megépítéséhez és a megépült épületeid fejlesztéséhez.

Fa és kő anyagok szükségek új épületek megépítéséhez, és a meglévő épületek fejlesztéséhez. Figyelem! A fa és a kő kifosztható a támadások alatt. Nyersanyagaid egy részét megvédheted azzal, hogy a favágókunyhóra és a kőfejtőre kattintasz, ezzel begyűjtve mindet az erődödbe. (a nyersanyagok rablását és elvesztését később elmagyarázom.)
Kattints az egérrel az épületekre, hogy lásd a követelményeiket és más fontos infókat róluk.

Ha elegendő alapanyaggal rendelkezel egy épület megépítéséhez, vagy fejlesztéséhez, akkor a játék egy zöld felkiáltójellel jelzi számodra ezt, és megmutatja, hova építkezhetsz.

Megjegyzés: Egyszerre egy épületet építhetsz vagy fejleszthetsz.

Itt van egy rövid leírás az épületekről:


Megjegyzés: Bizonyos építkezésekhez nem csak nyersanyagra és aranyra van szükség, hanem egy minimális erőd szint és más épületek megléte is szükséges. Minden épület felépíthető gomba használat nélkül is. Gombára csak akkor van szükség, ha egy épületet azonnal fel akarsz építeni.

Megjegyzés: Használd felül a tálcát (ami az erőd áttekinthetőségét szolgálja), hogy lásd a nyersanyagaidat és a tárolókapacitást, valamint toborozz katonákat, íjászokat és mágusokat vagy növeld a szintjüket a kovácsműhely segítségével.

Játékosok megtámadása:

Unatkoznak a katonáid! Ideje lenne valaki megtámadni! Használd a bal alsó sarokban "támadás" gombot más játékosok megtámadásához, akik a közeledben vannak (az erődök dicsőség csarnokában). Ha mégsem szeretnéd megtámadni a kijelölt célpontot, öt perc múlva másik ellenfelet választhatsz vagy egy kis aranyért azonnal másik ellenfelet sorsol ki neked a játék.
Támadás előtt megjelenik egy ablakban a lehetséges zsákmány (néha a felderítés hibás). Itt láthatod az ellenfél védművét, íjászászait és mágusait, ha az ellenfélnek vannak védművei, íjászai, mágusai. Utóbbinak létszáma viszont ismeretlen, mivel láthatatlanná tudnak válni.

Találtál egy hozzád méltó ellenfelet?
Jelöld ki a csúszkán a katonák számát, akiket harcba akarsz küldeni. Vedd figyelembe, hogy ők nem fognak visszatérni. A csúszka mellett meg fog jelenni egy smiley ikon, amire ha ráviszed az egeret, akkor a tanácsadóid (tábornok, kincstárnok, toborzó tiszt) röviden értékelik a döntésed. Érdemes rájuk hallgatni, bár ők sem tévedhetetlenek.
Az erőd küzdelmek a klasszikus Shakes&Fidget csatákhoz hasonlítanak. Elsőnek a védműveket kell megtámadnod, ezután az íjászokat kell legyőznöd, végül a mágusokkal kell végezned. Ha nyertél, akkor ügyes voltál! Jutalmad az ellenfél fa és kőkészletének egy része (később jobban kitérek erre is).

Megjegyzés: Ha a saját erődödnél kisebb szintű erődöt támadsz, akkor kevesebb nyersanyagot tudsz zsákmányolni. Ha az erődötök szintjének különbsége 4 vagy annál nagyobb, akkor 0 nyersanyagot zsákmányolsz.

Megjegyzés: Ha a saját erődöddel egyenlő vagy annál nagyobb szintű erődöt támadsz, bónusz nyersanyagot kapsz. Ez nem lesz az ellenféltől levonva, ajándékba kapod a játéktól. Ha az erődötök szintje egyenlő, akkor annyi nyersanyagot kapsz bónusznak, amennyit az ellenfél nyersanyag termelő épületei termelnek 1 óra alatt. Ha eggyel nagyobb szintű erődöt támadsz, akkor +45 perc nyersanyagot kapsz, ha kettővel nagyobb szintű erődöt támadsz, akkor +30 perc nyersanyagot kapsz és ha hárommal nagyobb szintű erődöt támadsz, akkor +15 perc nyersanyagot kapsz.

Védekezés a többi játékos ellen

Ha megtámadnak, a védműved, íjászaid és mágusaid fogják megvédeni az erődöd. Ha harcban elesnek, akkor az ellenfél ki tudja fosztani az erődöd. A következő harchoz az íjászaid és mágusaid újra ki kell képezned. A védműved mindig készen áll az újabb ütközetre.

Megnyert és elveszített nyersanyagokról

Csak akkor nyerhetsz nyersanyagot, ha támadást indítasz és csak akkor veszíthetsz, ha megtámadnak. Amikor megépíted az 1. szintű erődöt, a nyersanyagaid (vagyis a fa és a kő) 48 órán át védve lesznek, és nem lophatják el más játékosok. Ezek után az nyersanyagok eltulajdonítása a következőképp megy végbe:

Ha a támadó legyőz téged, ő megkapja jutalmul a védelem nélkül hagyott nyersanyagaid 50%-át (ami a favágókunyhóban és a kőfejtőben van). Ezen kívül megszerzi az erőd épületedben tárolt nyersanyagok 10%-át is. Ezután 24 órán át védve van az erőd épületed és csak a favágókunyhóban és a kőfejtőben tárolt nyersanyagok 50%-át tudja elrabolni a többi támadó.

Egy példa:

A következő nyersanyagaid vannak:
Favágókunyhóban -> 2500 fa
Kőfejtőben --------> 1000 kő
Erődben -----------> 7000 fa 3000 kő

Megtámadtak és le is győztek téged. Tehát elveszíted a favágókunyhóban és a kőfejtőben tárolt nyersanyagaid 50%-át. Számokban kifejezve 1250 fának és 500 kőnek mondhatsz búcsút. Ezen kívül az erőd épületedben tárolt nyersanyagaid 10%-át is elveszted, vagyis 700 fát és 300 követ.

Nyersanyagaid a támadás után:
Favágókunyhóban -> 1250 fa (2500-1250)
Kőfejtőben --------> 500 kő (1000-500)
Erődben -----------> 6300 fa 2700 kő (7000-700 és 3000 - 300)

Támadástól számítva az erődöd épülete 24 órán keresztül biztonságosnak mondható, vagyis innen nem lophatnak nyersanyagot. Viszont a favágókunyhóból és a kőfejtőből a nyersanyagokat ugyanúgy kizsákmányolhatják. Tegyük fel, hogy újra megtámadnak és megint legyőznek. És megint elveszíted a favágókunyhóban és a kőfejtőben tárolt nyersanyagaid 50%-át, 625 fát és 250 követ.

Nyersanyagaid a második támadás után:
Favágókunyhóban -> 625 fa (1250-625)
Kőfejtőben --------> 250 kő (500-250)
Erődben -----------> 6300 fa 2700 kő (változatlan)

Megjegyzés: Ahogy láthatod, az erődöd fejlesztése rendkívül fontos. Szállítsd a nyersanyagokat az erődödbe (azzal, hogy rákattintasz az épületekre) minél gyakrabban, hogy megóvd őket a fosztogató játékosoktól.

Megjegyzés: A fenti példa csak egyenlő szintű erődöknél érvényes vagy abban az esetben, amikor a támadó erődjének szintje kisebb, mint a te erődödé.

Megjegyzés: Ha az erődöd tárolója megtelik, akkor nem tudsz több nyersanyagot szállítani az erődödbe.



Az Alvilág



"Fényes az erődöd környéke, de sötét a világ, amely alatta fekszik."

Annak érdekében, hogy bebocsájtást nyerj az Alvilágba, szükséged van a "Sötétség Szívére", egy rejtélyes drágakőre, ami egy szarvakkal rendelkező, vörös szemű kaszáshoz tartozik. Ez erődöd drágakőbányájában található (10. szintűre kell fejlesztened a bányádat és meg kell nyitnod A Torony épületet). Fogd és húzd a karakteredre, majd az erődödben kattints az arany medálra, hogy megnyisd az Alvilágot. A menüben többször kattintva az "erőd" gombra tudsz váltani az Erőd és az Alvilág között.

Az Alvilág az elesett és elbukott karakterek lelkeire összpontosít. Használd a lelkeket arra, hogy fejleszd az alvilági épületeidet és növeld sötét birodalmadat!



Az Alvilág épületei



Megjegyzés: Használd felül a tálcát (ami az alvilág áttekinthetőségét szolgálja), hogy lásd a lelkeket és a tárolókapacitást, valamint itt fejlesztheted a goblinjaidat, trolljaidat és az őrződet.

Hogyan szerezzünk lelkeket?

Minden nap az "Az Alvilág kapuja" épületed szintjétől függően 1-5 hőst tudsz becsalogatni az alvilágodba. Hagyd a piszkos munkát a goblinokból, trollokból és őrzőből álló seregedre. Győzd le a játékosokat és szerezd meg a lelküket!

A hősök csalogatásához kattints a "Hős csalogatás..." gombra. Válaszd ki az áldozatod A Dicsőség csarnokban, és kattints a kard ikonra a harchoz. A játék automatikusan azt a játékost választja ki neked, akinek akkora a szintje, amivel a legtöbb lelket szerezheted. Ezt figyelmen kívül hagyhatod és te magad is kiválaszthatod az áldozatot. Ha nyersz, akkor A következő játékosnak eggyel nagyobb szintűnek kell lennie, hogy a legtöbb lelket kapd meg érte. Ha veszítesz, akkor ez a szint öttel csökken.

A nagyobb szintű játékosok legyőzése nem ad több lelket, de a kisebb szintűek legyőzéséért viszont egyre kevesebb lelket kapsz.
Több lelket szerezhetsz a Kínzókamra fejlesztésével.

Megjegyzés: A játékos nem veszíthet lelkeket vagy egységeket a saját alvilágában.
__________________
Elek1977
HONLAP: http://www.jasec.ucoz.com/
FORUM: http://www.jasec.ucoz.com/forum
FACEBOOK: https://www.facebook.com/JatekosokatSegitoCeh

Szuper moderátor
Shakes&Fidget
Playa Games
Magyar Csapat

"Ne tedd fel a pólódat, ha nem kap választ a fórumon, amely nem része a játéknak, és hagyd abba a bolondozást, mint egy kisgyermek, akit bátyja elvitt."



Utoljára módosítva: elek1977 által : 2021-05-11 11:44 Oka: 11. szülinapi frissítés
 
Téma eszközök

Hozzászólás szabályai
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is bekapcsolva
Pofik bekapcsolva
Az [IMG] kód bekapcsolva
A HTML kód bekapcsolva

Fórum ugrás
Kezel?pult Privát üzenetek Feliratkozások Jelenlév? aktív tagok Keresés a fórumokban Fórum f?oldal Hírek szekció     Játék hírek     Közösségi hírek         -> Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF ) Fontos!     -> Fórum szabályok     -> Chat Szabályzat     -> Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF ) Fontos!     A Shakes & Fidget Magyar csapat felépítése     Mini Játékok Játék és Támogatás     Gy.I.K.     Általános     Segítség és kérdések     Stratégia és taktikák     Panaszok és hibák     Javaslatok     Dicséretek és kritikák     Céhek szekció         Szerver 1             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 2             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 3             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 4             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 5             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 6             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 7             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 8             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 9             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 10             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 11             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 12             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 13             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 14             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 15             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 16             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 17             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 18             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Szerver 19 (ÚJ)             Céh bemutatása és toborzás             Céhet kereső játékosok             Fecsegő         Nemzetközi Szerverek (w szerverek) Közösség     Ki kicsoda? - Bemutatkozások         Ki kicsoda a Shakes & Fidget csapatban     Off Topik     Fórumjátékok     Fanart - Művészkedjünk :)     Történetek, sztorik, versek Fórum Archívum     Játék és támogatás archívum         Archív Céh Szekció     Közösségi archívum         Off Topic Archívum


A pontos id? 12:37 , a GMT +2 id?zóna szerint.

-- English (US) -- Hungarian

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright © 2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Š2011 by 'Playa Games GmbH'