Hétfő, 2018-07-23, 18:23:07
Játékosokat Segítő Céh
Üdvözöllek Vendég
| Regisztráció | Belépés
[ Új hozzászólások · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Céhen belül » Szolgáltatások » Hírlevél
Hírlevél
elek1977Dátum: Vasárnap, 2013-08-18, 09:05:01 | Üzenet # 1
Vezér-őrnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 438
Állapot: Offline
A céhtagoktól pozitív visszajelzéseket kaptam azzal kapcsolatban, hogy elinduljon ez a szolgáltatás. Ezért legalább heti egy alkalommal mindenki fog kapni egy levelet "Hírlevél" tárggyal. A hírlevélben játékkal kapcsolatos igazságok, tippek, trükkök fognak szerepelni, ami remélhetőleg nagy segítséget nyújt majd a tagoknak.

A hírlevél tartalma kikerül a céh Facebook oldalára is, hogy azokban a céhekben, ahol csak egy-két aktív tag van, ne legyen megfosztva ezektől az információktól. Emellett nyugodtan olvashatja bárki, ártani nem árthat.
 
elek1977Dátum: Hétfő, 2013-08-19, 07:21:30 | Üzenet # 2
Vezér-őrnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 438
Állapot: Offline
"A virtuális javak játékon kívüli használata, értékesítése, megvásárlása, eladása, elajándékozása, vagy elcserélése tilos. Az ilyen műveletre tett kísérlet már önmagában is felelősségre vonást eredményezhet. A fiók elérési adatainak értékesítése, illetőleg bármilyen átruházása tilos."

Sokan látták már az ÁSZF-ből vett idézetet (főleg azok akik engem zaklattam ilyen ügyben), mégis kevesen fogják fel az idézet súlyát. Sokan éretlenek ahhoz, hogy rájöjjenek: A szabály megszegése, a karakter elvesztéséhez vezet.
Ha valaki eladni/venni/cserélni akar tőled karaktert, az illetőt azonnal jelentsd az ügyfélszolgálatnak képi bizonyítékkal együtt. Ezzel is hozzájárulsz a játék megtisztításához.

Tanács: Ne csatlakozz olyan Facebook csoportokba, ahol karakterkereskedelem folyik. Helyette két oldalt ajánlok:
https://www.facebook.com/sfgame.hu
https://www.facebook.com/pages....2035596
Ezeken az oldalakon a kereskedelemre vagy karakterszerzésre irányuló bejegyzések törölve, szerzőik tiltva lesznek.
Ha olyan emberek keresnek meg, akik karakter eladására/vételére/cserére csábítanak, akkor világosítsd fel őket, vagy a negatív választ elkerülve, tiltsd őket a fiókbeállításokban.

Tény: Jobban, kell félni attól, hogy átvernek, mint attól, hogy kitiltanak! Mivel a játékszolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a pórul járt szabályszegőkért, sokan visszaélnek ezzel a rendszerrel. És amíg a játékosok karakterekkel hizlalják a profi csalókat (akár önszántukból is), addig a játék nem lesz tiszta.
 
elek1977Dátum: Hétfő, 2013-08-19, 07:26:37 | Üzenet # 3
Vezér-őrnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 438
Állapot: Offline
A chatparancsokról már mindenki hallott. Ha nem szeretnél állandóan az arany beadása gombra kattintani, akkor elég a "/arany x" parancsot beírnod, ahol az x helyére a beadni kívánt összeget írod, és máris megspórolsz magadnak egy kis munkát. De ha az összeg beírása is fárasztó számodra, akkor az összeg helyett a * karakterrel az összes aranyad beadhatod. Ha gombát szeretnél adományozni, akkor arany helyett a gomba szót írd.

De vannak ennél más hasznos és haszontalan chatparancsok is. Ott van például a "/act". Ezzel megnézheted, hogy ki volt utoljára aktív a játékban. A gond csak az vele, hogy ha újraindítják a szerverkiszolgálókat, akkor törlődik az utolsó bejelentkezésük dátuma is.

Hasznos lehet még a "/delfights" parancs is. Nagyon hasznos parancs, főleg akkor, ha hosszabb ideig játékon kívül voltál, és tele van a postaládád aréna harcok eredményeivel.

"/w játékos#neve" parancs lehetőséget nyújt rá, hogy privát beszélgetést kezdeményez bármely, céhvel rendelkező játékossal a szerveren. Hosszabb tartalmú szövegátvitelre nem javaslom, mert max. 5 sornyi szöveget jelenít meg. És ha esetleg kijelentkezel a játékból, vagy jön egy áramszünet, a chatbejegyzés elveszik.

"/sysblink on/off" - ez vajon mire jó? Akit esetleg zavar, hogy arany és gombaadományozásnál villog a céh gomb, az kikapcsolhatja. Akit esetleg hang zavarna, az a beállításokban kikapcsolhatja.

Vannak haszontalan parancsok is, amik esetleg kiírnak valamit, de jelentős funkciójuk nincs. Ha a "/arany x" parancsnál nullát, vagy negatív számot írsz, akkor egy hiba jelenik meg, miszerint negatív összeget nem adományozhatsz a céhbe. Egy próbát mindenesetre megér. Maradva a "/arany" parancsnál, ha ezt írod be: "/arany x" , akkor nem a céhbe adományozol, hanem a fogadó sarkában ülő sötét alaknál határozol meg egy összeget, amivel fogadni kívánsz. Ez is ujj kímélő funkció.

Tudni akarod hanyadikként regisztráltál a játékban? írd be ezt: "/pid" - (player id). Ha a p hely g-t írsz, akkor azt írj ki, hanyadikként hoztad létre a céhet.

A következő parancs a csalóknak készült: "/cheat". Olyan látvány tárul eléd, mintha LSD bélyeget nyaltál volna. Ez egyfajta jelzés, hogy a csalás nem kifizetődő.

"/cleandungeon1234" - Egy Easter egg, egyébként a "/cheat" is. Egy rendszerüzenetet ír ki. a funkciója is kb. ennyi. Ehhez hasonló a "Golden frames are for everybody" és a "Golden frames are for nobody".
 
elek1977Dátum: Csütörtök, 2013-09-12, 15:09:52 | Üzenet # 4
Vezér-őrnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 438
Állapot: Offline
A kazamaták szörnyeivel 10. szint után küzdhetsz meg. De ahhoz, hogy nekivághass egy kazamatának, meg kell találnod a kazamata ajtajának kulcsát. A játékban 13 kazamata van, viszont csak 9 kazamatához kell megszerezni a kulcsot. A 10. kazamata az első 9 kazamata főellenségeinek legyőzése után nyílik meg. Ezután Le kell győznöd a kazamata összes ellenfelét, hogy a következő kazamatába juthass. A legvégső ellenfél Kalapács Józsi, a 400. szintű harcos, aki az egyik legmagasabb szintű ellenfél a játékban.

Vissza a kulcsokhoz, mivel azokat nem olyan egyszerű megszerezni, mint ahogy gondolná az ember. A kulcsokat a 6. és 9. kulcs kivételével küldetéseken lehet megszerezni. Az előbb említett két kulcsot viszont a boltokban is meg lehet vásárolni. Ha megvan a kulcs, akkor a kazamaták gombra kattintva megnyílik a kazamata ajtaja. A kulcsokat bizonyos szint elérése után kapod meg. Ez nem összekeverendő azzal, hogy egy adott szinten kapod meg. Olyan is előfordulhat, hogy a későbbre tervezett kazamata kulcsát hamarabb szerzed meg. Nem kell megijedni, a játék úgy van beállítva, hogy mindaddig elérhetővé váljon számodra a lehetőség a kulcs megszerzésére, amíg ki nem nyitod vele a kazamaták ajtaját. Ha kinyitod a kazamata ajtaját, annak kulcsát többé már nem szerezheted meg. A kulcsok nem érnek sokat a boltosoknak (kivéve a Wc kulcsot, de erről máskor), ezért nem érdemes eladni őket.

Minden kazamatában 10 erős szörnnyel kell megküzdened. Ezek jóval erősebbek azoknál, akikkel a küldetéseken találkozol, legtöbbjükben emberedre fogsz találni. Ha megküzdöttél egy szörnnyel, a küzdelem kimenetelétől függetlenül 1 órát pihenned kell, noha 1 gombáért azonnal vissza vághatsz. Ha legyőzöd a szörnyet, akkor jutalomként tapasztalatot ÉS VAGY aranyat VAGY tárgyat kapsz. A tárgy lehet egy sima mezei tárgy is, amit a boltokban leginkább találhatsz, vagy lehet epikus tárgy, ami ritkaságnak számít és jóval nagyobb bónuszokat ad neked. A kazamaták főellenségének legyőzése után mindig kapsz ilyen tárgyat.

Miután végeztél egy kazamatával, többet nem térhetsz vissza oda. De minek is térnél. A helyet már kipucoltad, a szörnyeket pedig lemészároltad. Helyette viszont mindig akadnak újabb kazamaták és újabb kihívások. Ráadásul nem muszáj sorban legyőznöd az ellenfeleket. Amint bejutsz az újabb kazamatába, elkezdheted annak a szörnyeit is levadászni. És minél hamarabb győzöd le a szörnyeket, annál értékesebb és hasznosabb lesz az értük járó jutalom is.

Hogy érdemes belevágni?
Először is legyen 3 aktív italod: kasztod fő tulajdonságát növelő ital (Harcos -> erő, Felderítő -> ügyesség, Mágus -> értelem), kitartást növelő ital, és szerencsét növelő ital, vagy ha nem sajnálod a gombát, akkor örök élet ital. Válaszd ki a leggyengébb ellenfelet. Ehhez segítséget nyújt a következő oldal: http://hu.4m7.de/sammelalbum/dungeons.php Érdemes többször is próbálkozni, főleg ha a végén kevés életereje van, vagy ha úgy érzed elég erős vagy ahhoz, hogy győzelmet arass.
 
elek1977Dátum: Szombat, 2014-02-22, 20:20:01 | Üzenet # 5
Vezér-őrnagy
Csoport: JSC vezető
Üzenetek: 438
Állapot: Offline
Bármikor előfordulhat, hogy nem tudunk játszani a játékkal. Ennek elég sok oka lehet. olyan helyre utazunk, ahol nem tudunk felcsatlakozni a világhálóra. Esetleg annyi munkánk van, hogy mikor hazaérünk, csak annyi erőnk van, hogy az ágyba feküdjünk. Vagy egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy lejátsszuk a minimális két órát. Nem szeretnénk, ha a játékra fektetett idő kárba veszne, ráadásul több heti lemaradást kellene bepótolni, hogy újra versenybe szálljunk más játékosokkal. Az ilyen problémákra legalkalmasabb eljárás a karakter-helyettesítés (felhasználói fiók-helyettesítés).

Karakter-helyettesítés esetén a játékos megbíz egy másik (valós) személyt, hogy játsszon az ő karakterével. Ezen időszak a játékos nem léphet be a karakterébe, kizárólag a megbízott személy. Bárkit megbízhatunk a helyettesítéssel, játékost és játék accounttal nem rendelkező embert is. Nincs korhatár sem. Viszont a játékbeli felelősségvállalás minket terhel. Vagyis amit a helyettesítő személy tesz, az olyan, mintha a játékos tenné meg. Ezért is fontos, hogy megbízható személyt válasszunk, aki nem követ el szabályszegést, nem tulajdonítja el a karakterünket, és nem tesz kárt a karakterünkben, nem költi el a gombákat engedély nélkül. A játékszolgáltató ezekért nem vállal felelősséget.

A karakterhelyettesítés minimális ideje 24 óra, vagyis 1 nap. Ennél rövidebb ideig nem lehet karaktert helyettesíteni. A maximális időszak 21 nap, ami körülbelül három és fél hét. Ennél tovább megint nem lehet karaktert helyettesíteni. A helyettesítési időszak letelte után a játékos átveheti a karakterét, addig nem. Érdemes megbeszélni a helyettesítő személlyel, hogy mikortól kell helyettesítenie a karaktert, és meddig. Ezzel el lehet kerülni néhány kellemetlenséget.

Mi szükséges még? A jelszó megadása. Mivel jobb félni, mint megijedni, érdemes megváltoztatni a jelszavunkat, és ezt odaadni a helyettesítő személynek. Ha az eddig könnyen megjegyezhető, mégis bonyolult jelszavunkat adjuk meg, megkockáztatjuk egy későbbi belépés veszélyét. Ha még elfelejtjük is az új jelszót, visszatéréskor megkérdezhetjük, mi volt az, vagy az e-mail címünkre igénylünk új jelszót, amit majd a régire változtatjuk meg.

Ha esetleg kockáztatjuk meg, hogy mással helyettesítjük a karakterünket, akkor amennyiben céhben tartózkodunk, illik a a céhvezetőnek, vagy az illetékes tisztviselőnek jelezni a távolmaradásunkat. Hogy mennyi távolmaradással kapcsolatos információt osztunk meg velük, mindenki maga határozza meg, de érdemes megírni, hogy mennyi ideig nem leszünk a játékban.
Felhívnám mindenki figyelmét, hogy a karakter helyettesítés egy lehetőség, de nem kötelező. Ha valaki helyettesítené a karakterünket, mindig gondolkodjunk el azon, hogy valóban rá akarjuk-e bízni a karakterünket. A megbízott személy semmilyen felelősséget nem örököl azzal, hogy a segítségét felajánlja. A felelősség mindig is a mi kezünkben lesz.

De mi az a felelősség, amiről beszélek? Mi tartozik bele? Minden ami az általános szerződési feltételekben le van írva. Külön kiemelném, hogy minden játékmechanizmus elindításáért (pl. kaland indítása, kazamata legyőzése) is ti vagytok a felelősek. Ha esetleg elhasználtok egy gombát, vagy rossz kalandot indítotok el, nem kérhettek érte kárpótlást. Kérni kérhettek, de kapni nem kaptok. Ez alól egy kivétel van, amikor bizonyítani tudjátok, hogy semmilyen módon nem járultatok hozzá, hogy más felhasználó beléphessen a karakteretekbe azzal a céllal, hogy kárt okozzon.

Sokan összetévesztik a karakter-helyettesítést a karakter megosztással. Karakter-megosztással. Karakter-megosztás esetén két vagy több személy használja felváltva a karaktert. A helyettesítéssel ellentétben nem egyszeri alkalomról van szó, a karakter naponta, hetente cserél gazdát. A karakter-megosztás nem engedélyezett, kitiltás jár érte.
 
Fórum » Céhen belül » Szolgáltatások » Hírlevél
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:



Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Játék fórum | Ügyfélszolgálat |